728 x 90

درگذشت پدر مجاهد عبدالعلی مددزاده پدر مجاهدان شهید مهدیه و علی‌اکبر مددزاده

درگذشت پدرمجاهد عبدالعلی مددزاده پدر مجاهدان شهید مهدیه و علی‌اکبر مددزاده
درگذشت پدرمجاهد عبدالعلی مددزاده پدر مجاهدان شهید مهدیه و علی‌اکبر مددزاده

پدر مجاهد عبدالعلی مددزاده، پدر مجاهدان شهید مهدیه و علی‌اکبر مددزاده از قهرمانان شهید اشرفی در حماسه پایداری در برابر حمله زرهی مزدوران ولایت فقیه در۱۹فروردین۱۳۹۰ که در نخستین روز سال جدید در کرج به رحمت حق پیوست، پس از انتقال پیکرش به هادیشهر در شهرستان جلفا در وادی رحمت گرگر به خاک سپرده شد.

این پدر بزرگوار که به رهبری و حقانیت راه مجاهدین ایمانی راسخ داشت، با تمام عشق و توانش از سازمان حمایت می‌کرد و مشوق فرزندان مجاهدش بود. او پس از شنیدن خبر شهادت دو فررند قهرمانش در اشرف، به جای لباس سیاه عزاداری، لباس سفید بر تن کرد و از همه می‌خواست به جای تسلیت به او تبریک بگویند و می‌گفت فرزندانم در جبهه و در راه امام حسین به‌شهادت رسیده‌اند.

پدر مددزاده به‌مأموران اطلاعات بدنام آخوندها که با تهدید گفته بودند حق گرفتن مراسم نداری و نباید کسی را به‌خانه راه بدهی، خروشیده بود که «این به‌شما ربطی ندارد و این آخرین باری باشد که با من در مورد فرزندانم صحبت می‌کنید». پس از آن نیز وزارت اطلاعات و انجمنهای نجاست وابسته به آن پدر را برای موضع‌گیری علیه فرزندانش تحت فشار گذاشتند، اما با مواجه شدن با قاطعیت و خشم این پدر مجاهد، مأیوس شدند.

پدر مددزاده همهٔ مجاهدین را فرزندان خودش می‌دانست و می‌گفت دعاگوی همهٔ فرزندانم در اشرف۳ هستم.

با تسلیت به بستگان و فرزندان مجاهد این پدر بزرگوار، برای او رحمت حق و علو درجات طلب می‌کنیم.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b0a82bcb-04e5-4cf8-adf1-787e0b2fc0e3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات