728 x 90

درگذشت دریغ‌انگیز خانم کولت موسه از حامیان صدیق مقاومت ایران در پاریس + پیام خانم مریم رجوی

درگذشت دریغ‌انگیز خانم کولت موسه از حامیان صدیق مقاومت ایران در پاریس
درگذشت دریغ‌انگیز خانم کولت موسه از حامیان صدیق مقاومت ایران در پاریس

با کمال تأسف خبردار شدیم که روز ۱۴آذر ۱۴۰۱ (‌۵ دسامبر ۲۰۲۲) خانم کولت موسه، حامی گرانقدر و صمیمی مقاومت ایران پس از سال‌ها بیماری سخت به‌جاودانگی پیوست.

خانم کولت موسه از همسایگان نزدیک محل اقامت خانم مریم رجوی در اورسور اواز با رویکردی عمیقاً انسانی و عدالت جویانه همراه با تمامی خانواده‌اش در جریان بند و بست ارتجاعی استعماری با آخوندها در دوران شیراک و کودتای ۱۷ژوئن در سال۲۰۰۳، به حمایت از مجاهدین و مقاومت ایران برخاست و همراه با همسرش آقای پیر موسه در تمامی تظاهرات و گردهمایی‌ها و کنفرانس‌های مقاومت و تحصن‌های چندین ماه ژنو برای دفاع از مجاهدان اشرفی شرکت داشت.

خانم کولت موسه در سال۲۰۰۸به همراه همسرش و تعدادی از حامیان مقاومت ایران، در شرایطی که اشرف تحت محاصره بود به‌عراق سفر کرد و از قرارگاه اشرف و رزمندگان ارتش آزادی دیدار کرد.

در بازگشت خانم و آقای موسه و هیأتی که در این سفر حضور داشتند به اورسور اواز، خانم رجوی از حمایت آنها از مجاهدین قدردانی کرد و لوح لوح تقدیری را به این خانواده آزادیخواه و عدالتجوی فرانسوی اهدا کرد.

پیام تسلیت خانم مریم رجوی

خانم مریم رجوی درگذشت خانم کولت موسه را به همسر گرانقدرش آقای پیرموسه و به همسایگان اورسور اواز و حامیان مقاومت ایران در فرانسه تسلیت گفت و تأکید کرد: حمایتهای فوق‌العاده ارزشمند کولت موسه و یارانش در سخت‌ترین شرایط از مجاهدین و مقاومت ایران صفحه پرافتخار و درخشانی از ارزشهای انسانی است که مردم ایران هرگز فراموش نخواهند کرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e3508165-493d-4be5-9b02-b515121139de"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات