728 x 90

درگذشت خواهر مجاهد فهیمه آذرانی عضو شورای مرکزی سازمان مجاهدین خلق ایران در اشرف۳ در آلبانی در اثر بیماری

درگذشت خواهر مجاهد فهیمه آذرانی عضو شورای مرکزی سازمان مجاهدین خلق ایران
درگذشت خواهر مجاهد فهیمه آذرانی عضو شورای مرکزی سازمان مجاهدین خلق ایران
  • درگذشت خواهر مجاهد فهیمه آذرانی عضو شورای مرکزی سازمان مجاهدین خلق ایران در اشرف۳ در آلبانی در اثر بیماری
  • قهرمان والای مجاهد خلق خواهر مجاهد فهیمه آذرانی متولد ۱۳۳۹ فرزند پاکباز مردم اصفهان، با ۴۲سال سابقه حرفه‌یی و تشکیلاتی، در آمریکا در رشته شیمی تحصیل می‌کرد اما زندگی مرفه را برای شرکت در عملیات ارتش آزادیبخش ملی ایران کنار گذاشت و به صفوف مجاهدین در اشرف نخستین شتافت.
  • خواهر مجاهد فهیمه آذرانی در سلسله عملیات ارتش آزادی به‌ویژه آفتاب و چلچراغ و فروغ جاویدان با حداکثر جسارت و شجاعت انقلابی با دشمن ضدبشر جنگید و ۱۴سال هم در دوران پایداری پرشکوه و ۲۹حمله با ۷حمام خون در اشرف و لیبرتی در برابر انواع شداید درخشید
  • اطلاعات بدنام آخوندها در سال۸۹ و ۹۰ شماری از بستگان او را در داخل ایران به کار گرفت تا به سیرک‌های مزدوران در اشرف و لیبرتی بیایند و علیه این مجاهد پاکباز برای نادم کردن او لجن‌پراکنی کنند اما او توطئه‌ها را در هم شکست و بر سر اطلاعات رژیم و مزدوران کوبید.
  • در روزهای اخیر بیماری او شدت پیدا کرد و عصر دوشنبه ۵تیر جاودانه شد و به یاران شهید و صدیقش پیوست.

خانم مریم رجوی با تسلیت به شورای مرکزی و عموم خواهران و برادران مجاهد، فهیمه آذرانی را فدیه دیگری از مجاهدین برای آزادی خلق و میهن با عبور از سلسله‌ای از آزمایش‌های سخت و پر رنج اما سرفراز و پرافتخار دانست.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/44173d9b-041e-409d-abd8-740b0d5fe4da"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات