728 x 90

درگذشت خواهر مجاهد خدیجه محمدی

مجاهد صدیق خدیجه محمدی
مجاهد صدیق خدیجه محمدی

خواهر مجاهد خدیجه محمدی از اعضای شورای مرکزی سازمان مجاهدین خلق ایران که از یک ماه پیش در بیمارستان در آلبانی بستری بود، درگذشت و به یاران شهید و صدیق خود پیوست. پیکر وی به‌ درخواست پسرانش که مقیم کانادا هستند، برای خاکسپاری فردا (اول مرداد) به ونکوور منتقل می‌شود. به قرار اطلاع موافقتها و همآهنگی‌های اداری به این منظور در آلبانی و کانادا به‌عمل آمده است.

مجاهد صدیق خدیجه محمدی متولد ۱۳۳۲ در جریان انقلاب ضدسلطنتی هنگامی که ۲۵سال داشت، با آرمان مجاهدین آشنا شد. وی که در سالهای پس از انقلاب در کانادا سکونت داشت، به‌عنوان یکی از مسئولان تشکل هواداران مجاهدین در این کشور، با تمام توان مسئولیتهای خود را پیش می‌برد و در کارزارهای مختلف مقاومت علیه رژیم ضدبشری آخوندی، نقش به‌سزایی داشت. همرزمان و مسئولانش او را مجاهدی خستگی‌ناپذیر می‌دانستند که در انجام تعهداتش سر از پا نمی‌شناسد. وی نوشته بود: «با تعظیم به یاران جاودانه و شهیدم در اشرف و لیبرتی و در زندانهای خمینی، مرام من مجاهد ماندن و مجاهد مردن و مشی من سرنگونی است».

مجاهد صدیق خدیجه محمدی نمونه الهام بخشی برای همه زنان آزادهٔ ایرانی است که در مبارزه و مجاهدت خود در برابر دشمن ضدبشری برای یک ایران آزاد هیچ سد و مانعی نمی‌شناسند و به فدای خود و خانمان و عزیزان قیام می‌کنند تا فردای بهتری را برای همه کودکان و همه زندگیهای پرپر شده در ایلغار آخوندها به ارمغان بیاورند.

به خانم مریم رجوی، به مسئول اول سازمان مجاهدین خلق ایران خانم زهرا مریخی، به شورای مرکزی سازمان پرافتخار مجاهدین خلق ایران و به دوستان و بستگان خدیجه صدیق تسلیت می‌گوییم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/90c8a5bf-7b59-4cbc-8b9e-c2b5311dfad2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات