728 x 90

دروغ‌درمانی و تناقض‌گویی‌های آخوند روحانی و تأکید بر ادامه سیاست فرستادن مردم به قربانگاه کرونا

آخوند روحانی
آخوند روحانی

آخوند روحانی ۴مرداد ۹۹ در جلسه ستاد حکومتی مقابله با کرونا، با تأکید بر ادامه سیاست فرستادن مردم به قربانگاه کرونا بر لزوم برگزاری عزاداریهای محرم در همه مناطق کشور تأکید کرد و گفت: «کشور ما به‌رغم تحریم علی‌رغم بیماری به‌رغم مشکلاتی که مردم دارند یک مشکل حاد بحرانی آن‌چنانی را ما بحمدالله شاهد نیستیم! دولت هم در حد توانش دیگه ما هر چه به فکر ما می‌رسد این ممنوعیتها و این محدودیتها بعضی‌اش خودش مشکل‌آفرین هست وقتی شما همه را می‌بندید تولید متوقف می‌شود توزیع متوقف می‌شود زندگی مردم دچار مشکل می‌شود نان مردم آب مردم زندگی مردم همه به یک نتیجه واحد رسیدند همه به این نتیجه رسیدم که بازگشایی را باید انجام بدهند خدایی نکرده یک جامعةی روحیه‌اش را ببازد دچار اضطراب بشود دچار افسردگی بشود هی به او بگویند اینجوری شد اینطوری شد این می‌شود آن می‌شود فردا بدتر می‌شود پس فردا آن‌چنان می‌شود ما اضطراب به مردم ندهیم بیخودی امروز ما خبر خوشی داشتیم که در برخی از استانها با تلاش پزشکان با تلاش مسئولان و بیشتر با حمایت مردم با اجرای پروتکل توسط مردم بعضی از استانها ما توانستیم از پیک عبور کنیم بعضی از استانها را در اینجا نام بردند مثل کرمانشاه مثل کردستان مثل خوزستان اینها را اسم بردند برخی استانها متأسفانه هنوز ما در مسیر پیک هستیم ما هنوز گرفتاری داریم باید مراقبت کنیم مواظبت کنیم عبور کنیم . الآن هم برای ماه محرم باید کاری بکنیم که معاندین هم بهانه‌یی در اختیار آنها قرار نگیرد در روستا در شهر آن جاهایی که ما می‌گوییم وضعیت قرمز هست زرد است هشدار است هر چی که هست همه جا باید عزاداری امام حسین را انجام بدهیم! با تراکم کمتر همین فاصله‌گذاری و ما باید الگو بشویم یعنی ایران باید الگوی سایر کشورها بشود!».

آخوند روحانی با وقاحت نفرت‌انگیزی در مورد حل بحران مسکن و خشم و نفرت محرومان به ستوه آمده از رژیم غارتگر آخوندی گفت: «ما برای همین ایام کرونا دو تا طرح مهم برای مسأله اجاره و مستأجرین عزیز که در فشار بودند آوردیم یک طرح آوردیم اینجا تصویب کردیم که اضافه اجاره‌بها نسبت به سال قبل چقدر بیشتر نباشد اینجا مصوب کردیم ابلاغ کردیم یک آرامشی را به‌وجود آورد».

‌فریادهای یک هموطن به جان آمده در تهران:

«یک میلیون ۱۰۰هزار تومان آشغالترین خونه رو من تو تهران گرفتم. بچه شهرستانم اونهم به‌خاطر این‌که چون همیشه به بیمارستان میلاد مراجعه می‌کنم مجبور شدم. ندارم. من ورشکسته شدم تو این جمهوری. تمام مدارکم رو دارم. به کی مراجعه بکنم. بیت رهبری میری می‌گه به من ربط نداره. رئیس‌جمهوری می‌گید به من ربط نداره. وزیر و وزرا می‌گید به من ربط نداره. پس به کی ربط داره . لطف کنید یک مقدار قرص سیانور ۴۰-۵۰ میلیون هر دونه بشمارید بخورند خلاص بشند از این زندگی و بدبختی. می‌آیید لب بازار می‌شینی معامله‌ای بکنی. مأموران می‌گند تو ارز قاچاق و سکه یا باید بروی. در صورتی که مختلس و اختلاس کننده ارزاق خودشونند . شما همه اینها را نمی‌دونید. کجای ۶۶۶۶ ایه قرآن گفته حرف حق جرمه. خودشون خجالت می‌کشند از دست زن و بچه شون مثل ما .

یک نفر: حرف حق رو باید زد بارک الله

واقعا می‌تونند؟ من خادم الحسین هم هستم. بچه مهرانم ولی پشیمانم از این کارها . سال۱۳۸۰ شمسی خودمون که من تو عراق بودم ۲۵۴۰دینار عراق ۱۰۴تومان خودمان بود. الآن دینار عراق شده ۷هزار تومان. خاک تو سر اونهایی که می‌گویند ما اقتصاددانیم. ما کارشناس اقتصادی هستیم. کی می‌خواهند فکر این مردم را بکنند. والله حاضرم همین الآن وایستم یک تیر خلاص جلو چشم همه‌تون بگذارند اینجا تمام کنم. بابا من الآن نمی‌تونم بروم پیش زن و بچه‌ام . خجالتم از زن و بچه‌ام».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/28827de7-05d1-40d3-9987-c7c5b9ffda73"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات