728 x 90

درهم شکستن توطئه رژیم در دادگاه دژخیم حمید نوری؛ زوزه‌های بی‌پایان وزارت اطلاعات و بسیج ضدخلقی

دادگاه دژخیم حمید نوری
دادگاه دژخیم حمید نوری

بیش از ۸۰شاهد که بیشترشان از مجاهدین بودند

فرصت پیدا کردند علیه حمید نوری شهادت بدهند

میز دادگاه به مقر مجاهدین در کشور آلبانی برده شد

بر همین اساس نتیجه کار کاملاً مشخص است

 

لازم است وزارت امور خارجه و سایر دستگاه‌های مربوطه

ریشه کنی مجاهدین در کشورهای خارجی را به‌طور جدی

مورد پیگیری قرار دهد!

 

خبرگزاری رسمی رژیم ایرنا ۲۵اردیبهشت ۱۴۰۱ با درج اظهارات پرسوز و گداز یک مهره وزارت اطلاعات که از دژخیمان زندان مشهد رژیم در دهه۶۰ است، نوشت: جواد هاشمی‌نژاد دبیرکل بنیاد هابیلیان روز شنبه به ایرنا گفت: حمید نوری بر اساس ادعاهای واهی و متناقض منافقین، به زندانبانی آنها در سال‌های دهه۶۰متهم شده است.
سوئد تاکنون حدود ۹۰ جلسه دادگاه را برای حمید نوری برگزار کرده بیش از ۸۰ شاهد که بیشتر آنها از اعضای مجاهدین هستند از طرف دادگاه این فرصت را پیدا کردند تا علیه حمید نوری شهادت دهند

ما اقدامات متعددی را نه صرفاً راجع به این موضوع بلکه سالهاست در خصوص بحث قربانیان مجاهدین صورت داده‌ایم.

در رابطه با این موضوع هم دیدارهایی را با سفیر سوئد داشتیم مدارک و اسناد را به آنها نشان دادیم و متذکر شدیم که این رویه اساساً خلاف قواعد و قوانین خود کشور سوئد است.
معذلک این نمایشنامه که در سوئد تحت عنوان دادگاه انجام می‌شود یک حرکت کاملاً سیاسی است. چرا که میز دادگاه به مقر مجاهدین در کشور آلبانی برده شد، بر همین اساس نتیجه کار کاملاً مشخص است.(خبرگزاری حکومتی ایرنا ۲۴ اردیبهشت )

 

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس ۲۴اردیبهشت ۱۴۰۱ نیز با درج سوزنامه یک باند بسیجی رژیم در پوشش دانشجو نوشت:

خامنه‌ای گفته است: مراقب باشیم تا در دهه۶۰، جای شهید و جلاد عوض نشود،

جدیدترین موضوع در این عرصه، برگزاری دادگاه ناعادلانه و نمایشی (حمید نوری) به اتهام مشارکت در اجرای احکام قضایی دهه۶۰شمسی است.

دولت سوئد با برگزاری غیرعادلانه دادگاه حمید نوری، رسماً به دستگاه مجری نقشه‌های مجاهدین تبدیل شده است.

ما برگزاری دادگاه نوری به هر شکل و صدور هر گونه حکمی را شدیداً محکوم می نماییم

هم‌چنین ضمن قدردانی از دولت جمهوری اسلامی و وزارت امور خارجه بابت پیگیریها و تلاشهای صورت گرفته تا به امروز، پیگیریهای اثر بخش تری را از ایشان خواستاریم.

لازم است وزارت امور خارجه و سایر دستگاه‌های مربوطه، مجاهدین در کشورهای خارجی را به‌طور جدی مورد پیگیری قرار دهد. (خبرگزاری حکومتی تسنیم ۲۴ اردیبهشت )

 

خبرگزاری سپاه پاسداران ۲۵اردیبهشت ۱۴۰۱ نیز نوشت: دادگاه «حمید نوری» شاید یکی از عجیب ترین پرونده‌هایی باشد که طی این سالها در فضای بین‌المللی مطرح شده است. موضوع شکایت این است که حمید نوری در محاکمه اعضای ‌ مجاهدین در سال۶۷دست داشته است

دادستان سوئدی، کیفرخواست بسیار طولانی و سنگینی را به بهانه مجازات حمید نوری، اما در واقع علیه جمهوری اسلامی صادر کرده است. (خبرگزاری حکومتی فارس رژیم ۲۵ اردیبهشت )

 

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d18e9b70-0eba-4d0e-97ca-a4d9c76ced08"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات