728 x 90

درخواست ۴۴سناتور آمریکایی برای پایان فوری مذاکرات با رژیم ایران

کنگره آمریکا
کنگره آمریکا

در آمریکا ۴۴سناتور در نامه‌یی به‌رئیس‌جمهور بایدن که به ابتکار سناتور مارکو روبیو انجام شده خواهان قطع فوری گفتگوها با رژیم ایران به‌خاطر ادامهٔ حملات توسط حماس که تحت حمایت این رژیم است شده‌اند. آنها گفتند دولت بایدن باید گفتگوها را ترک کند تا پیام واضحی داده شود که تروریسم توسط آمریکا قابل‌تحمل نیست.

رسانه‌های حکومتی نوشتند: ۴۴سناتور جمهوریخواه کنگرهٔ آمریکا در نامه‌یی به بایدن از او خواسته‌اند به‌دلیل حمایت نظام از حماس، مذاکرات دربارهٔ احیای توافق هسته‌یی را متوقف کند. آنها از بایدن خواسته‌اند رفع تحریم صورت نگیرد.

 

رژیم جنگ‌افروز آخوندی دشمن الفتح و سازمان آزادیبخش فلسطین تنها طرفی است که از کشتار بی‌گناهان و موشک‌اندازی و بمباران مردم غزه و بالا‌گرفتن جنگ در پایان رمضان و ایام عید فطر سود می‌برد تا بر بحرانهای خود سرپوش بگذارد.

مقاومت ایران شورای امنیت و جامعه بین‌المللی را به اقدام بلادرنگ برای متوقف کردن کشتار و هر گونه صدمه‌زدن به‌بی‌گناهان فرامی‌خواند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/67dea865-6d7f-4bbb-9a91-ecd8465dd027"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات