728 x 90

درخواست نماینده کنگره آمریکا برای توقف مذاکرات برجام و حمایت عملی از مردم ایران

پت فالون عضو کمیته نیروهای مسلح مجلس نمایندگان کنگره
پت فالون عضو کمیته نیروهای مسلح مجلس نمایندگان کنگره

وبسایت «واشنگتن فری بیکن» در گزارشی به‌تاریخ چهارشنبه ۱۸آبان از ارسال نامه پت فالون نماینده کنگره آمریکا به کاخ‌سفید و درخواست وی برای توقف مذاکرات موسوم به برجام و حمایت عملی از مردم ایران خبر داد.
به گزارش واشنگتن فری بیکن؛ پت فالون عضو کمیته نیروهای مسلح مجلس نمایندگان کنگره در این نامه ضمن درخواست برکناری رابرت مالی؛ نماینده ویژه آمریکا در امور ایران؛ از دولت بایدن خواسته با توجه به اصلاح ناپذیر بودن رژیم ایران؛ حمایت خود از مردم ایران را در عمل نشان دهد.
وی در این نامه هم‌چنین خواستار انزوای بیشتر رژیم ایران و توقف تمام روابط سیاسی و تجاری با این رژیم گشته و از دولت بایدن خواسته که فوراً در زمینه کمک به معترضان ایرانی جدیت نشان داده و هدف آنها یعنی براندازی جمهوری اسلامی را درک کند.
به گزارش واشنگتن فری بیکن؛ پت فالون در نامه خود هم‌چنین ضمن تلاش دولت آمریکا برای فراهم کردن اینترنت در ایران خواستار اعمال مجدد تحریم‌های سازمان ملل علیه رژیم ایران و تقویت تحریم‌های بانکی، تجارت نفت، تحریم‌های مربوط به بخش فلزات گران‌بها و دیگر مؤسساتی شد که تحت نظارت علی خامنه‌ای، فعالیت می‌کنند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b29cb049-1196-4a6d-a21f-283f3275c7c1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات