728 x 90

درخواست آخوند رئیسی برای حذف نامش از درخواست کنندگان طرح سرکوبگرانه راه‌اندازی گشت ارشاد در وحشت از پیامدهای آن

گشت ارشاد
گشت ارشاد

در حالی‌که سخنگوی نیروی سرکوبگر فراجا رسماً دستور رؤسای قوه مجریه و قضاییه رژیم برای اجرای طرح سرکوبگرانه مقابله با بی‌حجابی مطرح کرده بود، آخوند رئیسی در وحشت از پیامدهای اجرای این طرح سرکوبگرانه درخواست کرد که نام او از درخواست‌کنندگان این طرح حذف شود.

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس در رابطه عقب‌نشینی وحشت‌آلود رئیسی جلاد نوشت:

«برخی رسانه‌های دولتی در خبری اعلام کردند که دستور رؤسای قوه مجریه و قضاییه برای اجرای طرح مقابله با بی‌حجابی از سوی فراجا صحت ندارد. برخی افراد در دولت در تماسی با خبرگزاری با این بیان که دستوری از ناحیه رئیس‌جمهور نبوده درخواست کردند که در صورت ممکن این بخش حذف شود. حال آن‌که صورت مسأله واضح است؛ سخنگوی فراجا رسماً مسأله‌ای را مطرح کرده و اگر نیاز به تکذیب دارد، باید مستقیماً درباره مطلب خود ایشان توضیح داده شود.

این رسانه‌ٔ حکومتی در ادامه افزود:

«در کلیپ تصویری که امروز از آقای منتظرالمهدی منتشر شده نیز در همان ابتدا تصریح می‌کند که طرح پلیس در پی مطالبات مردمی و «تأکید رؤسای قوه مجریه و قوه قضاییه» انجام می‌شود.

جالب‌تر این‌که خود رسانه‌های دولت هم این کلیپ آقای منتظرالمهدی را با حفظ همین بخش (تأکید رئیس‌جمهور) منتشر کرده بودند! و هنوز هم این ویدیو روی بعضی از این رسانه‌ها وجود دارد.

با این حال برخی افراد در دولت در تماسی با خبرگزاری با این بیان که دستوری از ناحیه رئیس‌جمهور نبوده درخواست کردند که در صورت ممکن این بخش حذف شود.

پس از آن هم بعضی رسانه‌های دولت اعلام کردند که چنین موضوعی (دستور رئیس‌جمهور) وجود نداشته است و حذف آن بخش از مطلب را نشانه واقعی بودن خبر خود عنوان کردند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bce8f08d-91d1-435e-8f08-7afb5719b9ae"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات