728 x 90

در حملات شیمیایی سوریه، تکنولوژی آلمان که به رژیم ایران داده شده، مورد استفاده قرار گرفته است

حملات شیمیایی سوریه
حملات شیمیایی سوریه

روزنامه بیلد چاپ آلمان فاش ساخت:‌ «آلمان به رژیم  ایران تکنولوژی‌یی داده  است که در حملات شیمیایی سوریه بکار گرفته شده‌اند. به‌‌نوشته این روزنامه  یک تکنیک شیمیایی و بیولوژیکی آلمان که توسط  رژیم ایران خریداری شده، علیه شهروندان سوری مورد استفاده قرار گرفته است. به گزارش روزنامه کثیرالانتشار بیلد تکنولوژی آلمان به شرکتهای رژیم ایران  فروخته شده و بعد هم در حملات شیمیایی در سوریه بکار گرفته شد.

 دفتر فدرال آلمان برای امور اقتصادی و کنترل صادرات، فروشِ این تجهیزات را به یک شرکت وابسته به رژیم ایران را تأیید کرده است. کمپانی آلمانی کرمپل که در نزدیکی شهر اشتوتگارت واقع شده برد تابلوهای الکترونیک را به شرکتهای رژیم ایران فروخته که در تولید موشکها بکار گرفته می‌شوند.

بیلد افزود چندین گزارش اطلاعاتی آلمان فاش ساختند که رژیم  ایران در جستجوی تهیه تسلیحات میکروبی از آلمان بوده است.

 این روزنامه عکسهایی را منتشر کرده که نشان می‌دهند روی راکتهای شلیک شده لگوی کرمپل هست و حتی عبارت ساخت آلمان هم روی آن نصب شده است.

بازمانده و لاشه این موشکها که به‌‌دنبال دو حمله با گاز سمی پیدا شدند نشان می‌دهد که رژیم بشار اسد این حملات را فرماندهی کرده است.

شرکت کرمپل تأیید کرد که تکنیک الکترونیک پِرِسپَن پی.اس.پی3040ماده‌یی با پایه سلولوز برای عایق‌بندی را به رژیم ایران فروخته است.

حملات شیمیایی در 22ژانویه و اول فوریه انجام شده‌اند. حمله با گاز سمی به 21مجروح که بسیاری از آنان کودکان بودند منجر شد.

بیلد  نوشته که حملات گازی نشان دادند که این موشکها در 2016 تولید شدند و ایران آنها را به سوریه تحویل داده است...

یک سخنگوی کرمپل به بیلد گفت این شرکت شوکه شده‌اند که تکنیک پرسان پی.اس.پی3040در موتورهای موشک استفاده شده که ابزار جنگی هستند.

بیلد  می‌افزاید تحویل تکنولوزی دوگانه در ایران که هم استفاده نظامی دارد و هم کاربرد مدنی، این سوالها را مطرح می‌کند که سیاست کنترل صادرات آلمان سست و شکننده می‌باشد.

مجله جین دیفنس چاپ انگلستان در  سال 2005گزارش داده بود  که رژیم ایران  با سوریه برای برنامه جنگ‌‌افزارهای جدید شیمیایی کار کرده است.

نقش رژیم  ایران ساختن تجهیزاتی است که با آن بشود صدها تن مواد [بشدت سمی]وی ایکس، سارین و خردل را تهیه کرد....

زلاندنو ارزیابی کرده که بخش بیوتکنولوژی رژیم ایران بسا پیشرفته‌‌تر از آن است که در سوریه بوده و  رژیم ایران مشکلی ندارد که این اطلاعات خود را با سوریه شریک باشد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e0c53812-9057-4abc-b6f3-262cd6d08fd0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات