728 x 90

قیام سراسری ، شماره ۱۷۷

در ۸۲ امین شب قیام، تظاهرات شبانه در تهران و شهرهای مختلف

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

قیام سراسری، شماره ۱۷۷

در ۸۲ امین شب قیام، تظاهرات شبانه در تهران و شهرهای مختلف

سه‌شنبه شب ۱۵آذر در هشتاد و دومین شب قیام، مناطق مختلف تهران و شهرهای مختلف شاهد تظاهرات شبانه بود. در تهران مردم در نقاط مختلف از جمله اکباتان، چیتگر، هفت‌حوض نارمک، ونک، مجیدیه جنوبی، شهرک نفت، ستارخان، بلوار کاشانی و شهرک غرب به خیابان‌ها آمدند. آنها شعار می‌دادند «سپاهی بسیجی داعش ما شمایی»، «فقر فساد گرونی میریم تا سرنگونی»، «مرگ بر دیکتاتور»، «مرگ بر حکومت بچه‌کش» و «این‌همه سال جنایت مرگ بر این ولایت». در شهرک اکباتان مأموران سرکوبگر از داخل یک مسجد به سوی تظاهر کنندگان گاز اشک‌آور، بمب صوتی و گلوله‌های ساچمه‌ای شلیک کردند اما جوانان به جنگ گریز و مقابله با آنها برخاستند. .

در مشهد تظاهرات شبانه با شعار «امسال سال خونه سید علی سرنگونه» برگزار شد. در بهبهان، گوهردشت کرج و کرمانشاه نیز جوانان با روشن کردن آتش و ایجاد راه‌بندان تظاهرات شبانه به‌راه انداختند و شعار «مرگ بر دیکتاتور» سر دادند، در بابلسر یک بنر حکومتی را به آتش کشیدند، در قزوین دفتر امام جمعه خامنه‌ای، در اسفراین دفتر نماینده مجلس رژیم، در گرگان محل استقرار موتورهای یگان ویژه را با کوکتل به آتش کشیدند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۱۶ آذر ۱۴۰۱ (۷ دسامبر ۲۰۲۲)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c22c3053-0db8-47da-8252-208c65217b1a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات