728 x 90

در آستانه آغاز اجلاس شورای حکام آژانس و اوضاع آشفته رژیم

اجلاس شورای حکام آژانس انرژی اتمی - عکس از آرشیو
اجلاس شورای حکام آژانس انرژی اتمی - عکس از آرشیو

در آستانه آغاز اجلاس شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، دیپلماتهای رژیم از اوضاع آشفته این رژیم سخن می‌گویند. در همین رابطه سفیر پیشین رژیم در لندن به‌نام جلال ساداتیان گفت:

«دولت رئیسی در رابطه با برجام سردرگم است. تازه پس از ۳ماه به این نتیجه رسیده که به‌برجام بازگردد اما هیچ طرحی ارائه نکرده، برای همین، نظام، هم از داخل و هم از خارج زیر فشار است».

در یک اظهارنظر دیگر در خصوص شروطی که رژیم برای ادامه مذاکرات مبنی بر لغو تمام تحریم‌ها گذاشته است، جواد منصوری، دیپلمات رژیم نیز گفت: بایدن حتی حاضر نیست تحریم‌هایی که می‌تواند به‌وسیلهٔ چند فرمان اجرایی، آنها را لغو کند، کنار بگذارد، چه رسد به این‌که بخواهد دربارهٔ بازگشت‌ناپذیر بودن تحریم‌ها تعهد بدهد.(روزنامه حکومتی آرمان اول آذر)

«مک گرک» هماهنگ‌کننده کاخ‌سفید برای خاورمیانه و شمال آفریقا هشدار داد که اگر ایران آمریکا را به آزمایش بکشد، واشنگتن ضربه "قاطع" خواهد زد.

«مک گرگ» هم‌چنین نسبت به خروج آمریکا از منطقه افزود: «دولت بایدن از زمان ورودش به کاخ سفید، هیچ تحریمی را علیه رژیم ایران لغو نکرده است. آمریکا در منطقه خواهد ماند و هیچ کجا هم نمی‌رود!»

(روزنامه حکومتی عصر ایرانیان اول آذر)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4928f82b-502a-44bd-90b8-17b2e3aecdc5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات