728 x 90

دجالبازیهای ناشیانه رئیسی جلاد برای ماستمالی جنایت منع ورود واکسن همراه با پیچیدن نسخه رأی مردم برای افغانستان!

گفتگوی تلویزیونی آخوند رئیسی
گفتگوی تلویزیونی آخوند رئیسی

دجالبازیهای ناشیانه رئیسی جلاد برای ماستمالی جنایت منع ورود واکسن

همراه با پیچیدن نسخه رأی مردم برای افغانستان!

ما از دولتی که آن دولت برخاسته از رأی مردم افغانستان باشد حمایت می‌کنیم

 

برنامه دولت حمایت از تولید داخلی بود اما تولید داخلی نمی‌توانست کفاف باشد

اقداماتی شده که تا مرز صد میلیون واکسن را تأمین کنیم از خارج از کشور

یکی از چیزهایی که آسیب دیده اعتماد مردم است باید آن‌را بازسازی کنیم

 

رئیسی جلاد ۱۳شهریور۱۴۰۰ در گفتگوی زنده تلویزیونی:

«تولید داخلی واکسن که کار خوبی است توسط دانشمندان ایرانی شده است در مؤسسات مختلف که باید من از آنها تقدیر بکنم. برنامه دولت حمایت از تولید داخلی بود اما محاسبه کردیم، حتماً تولید داخلی نمی‌توانست کفاف باشد، نیازی که در جامعه وجود دارد، برآورد کردیم که ما باید برای این‌که بتوانیم یک گام دقیقی برداریم، حتماً به صد میلیون واکسن نیازمندیم و من در صحبت‌ها و مذاکراتی که با سران برخی از کشورها داشته‌ام، یکی از الویتهایی که دغدغه‌ام بود و پیگیری می‌کردم، مسألهٔ تأمین واکسن مورد نیاز بود. بحمدلله امروز ۴۰میلیون دوز واکسن تأمین شده به‌طور قطعی و اقداماتی شده برای این‌که ما بتوانیم تا مرز صد میلیون انشاالله واکسن را تأمین کنیم از خارج از کشور.

 

نسبت به موضوع مسکن، وعده‌یی که داده شده، باید عملی بشود و اجرایی بشود. چرا؟ برای این‌که ما بیش از یک میلیون مسکن در هر سال نیازمندیم. قریب دو میلیون ما نیازمندیم. لاکن ما کف را گفتیم یک میلیون را که قابل اجراء باشد. این را هم مطالعه شده گفتیم.

یکی از چیزهایی که آسیب دیده جناب آقای حیدری در این مدت به نظر م اعتماد مردمه. ما باید این اعتماد آسیب دیده رو بازسازی کنیم. راه بازسازی‌اش هم آنست که صادق‌الوعد باشیم.

به تعبیر رهبری معظم انقلاب اگر با مشکلی مواجه شدیم، مثلا یک وعده‌یی داده شده به هر دلیل مسائل فورس ماژوری یک حوادث طبیعی مانع شد اون هم باید به مردم گفته بشه. گفته بشه ما اقدام کردیم پیگیری کردیم اینجا مانع شد.

 

من در طول مدت کاری آقای حیدری من هرجا مسئولیت داشتم در هر شرایطی بودم سعی کردم رابطه‌ام رو با مردم قطع نکنم. همواره با مردم رابطه داشتم. من خیلی شبها بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد می نشستم، دو ساعت، سه ساعت گاهی خادم مسجد از دست من خسته می شد بنده خدا مثل اون فردی که می‌گفت کلید رو میدم خودتون در رو ببندین.

 

ما از دولتی که آن دولت برخاسته از رأی مردم افغانستان باشد حمایت می‌کنیم و همواره حسن همجواری اقتضاء می‌کند که ما اراده مردم افغانستان را بر افغانستان حاکم بدانیم و این دولت می‌تواند حتماً به جمهوری اسلامی روابط بسیار خوبی داشته باشد دولت برخاسته از رأی مردم و اراده مردم. سیاست خارجی ما هم اقتضا می‌کند که ما دنبال این باشیم که حاکمیت اراده مردم مسلمان افغانستان باشد

 

و اما نسبت به موضوع مذاکرات ببینید مذاکره و گفتگو همیشه به‌عنوان یکی از ابزار دیپلماسی مطرح بوده و باز هم مطرح است. ما به هیچ عنوان ابایی از گفتگو و مذاکره نخواهیم داشت اما آن کاری که غربی‌ها به‌دنبال آن هستند آمریکایی‌ها دنبال آن هستند، این‌که گفتگو همراه با فشار باشد. آخه یا گفتگو میشه اگر قرار بشود در کنار گفتگو فشار باشد این چه نوع گفتگو هست، گفتگو برای این است که فشاری در کار نباشد. این تهدیدها و فشارهایی که نسبت به ملت ما دارند روا می‌دارند این تحریم‌های اقتصادی ظالمانه‌یی که دارد نسبت به کشور ما انجام می‌شود، بحث و گفتگو نیست. من قبلاً هم اعلام کردم که ما حتماً گفتگو و مذاکره را در دستور کار دولت خواهیم داشت اما نه با فشاری که دارند دنبال می‌کنند و این فشار آوردن همراه با گفتگو قبلاً جواب نداده بارها تجریه کردند آمریکایی‌ها، اروپایی‌ها که این گفتگوها جواب نمی‌دهد که بخواهد همراه با فشار باشد. آن‌که ما دنبالش هستیم در این گفتگوها رفع تحریم‌های ظالمانه است

 

موضوع گفتگو در دستور کار است دنبال خواهد شد منتهای مراتب، نه گفتگو برای گفتگو نه مذاکره برای مذاکره، مذاکره نتیجه محور، نتیجه داشته باشد یعنی دنبالش این باشد که تحریم‌ها برای ملت ایران رفع بشود.» (تلویزیون شبکه خبر رژیم ۱۳شهریور۱۴۰۰)

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7981c04e-d249-4acf-b094-403c8f266daf"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات