728 x 90

دجالبازیهای جنگ‌افروزانه پاسدار سلامی: حمله‌یی مشابه حمله ۱۵مهر تکرار پذیر است

پاسدار سلامی
پاسدار سلامی

پاسدار سلامی سرکرده سپاه پاسداران خامنه‌ای در ادامه دجالبازیهای جنگ‌افروزانه رژیم اعلام کرد: حمله‌یی مشابه حمله ۱۵ مهر تکرار پذیر است.

رادیو تهران - پاسدار سلامی سرکرده کل سپاه پاسداران ۲۱مهر ۱۴۰۲:

همین که جنگ در گرفت واقعیت از مجاز تشخیص داده می‌شود حجم واقعی هیکل و هیبت و ترکیب یک دشمن و رخسار واقعی قدرت او نشان داده می‌شود.

دقت کنید جریانات نشان داد آمریکایی‌ها قبل از این‌که به میدان برسند داستان رژیم خاتمه می‌یابد در همین ماجرا هم قبل از این‌که عملیاتی صورت بگیرد آمریکایی‌ها هیچ کاری نتوانستند بکنند امروز بعد از عمل آنها در حال احیا و تنفس مصنوعی این رژیم هستند.

طبیعتاً از دید صهیونیستها غزه خطرناک‌ترین میدان جنگ است وقتی خطوط اول دفاعی ارتش صهیونیزم و سیستم اطلاعاتی او در مقابل تهاجم غافلگیرکننده فلسطینی‌ها از هم می‌پاشد خط دوم کجاست؟ نقطه توقف کجاست؟ این کار تکرار پذیر است این را همه می‌دانند این وضعیت نشان داد بین شکست خوردن رژیم در یک عملیات محدود نظامی و شکست خوردن کامل آن در صورت ادامه فاصله زیادی نیست این وضعیت قابل تکرار است.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fd74c684-2c91-44f2-9081-fa827d661690"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات