728 x 90

دجالبازی و فرافکنی ضداستکباری مسخره خامنه‌ای درباره تفرقه‌اندازی شیعه و سنی و جنگ‌افروزی منطقه‌یی رژیم

خامنه‌ای ولی فقیه ارتجاع
خامنه‌ای ولی فقیه ارتجاع

دجالبازی و فرافکنی ضداستکباری مسخره خامنه‌ای درباره تفرقه اندازی شیعه و سنی و جنگ‌افروزی منطقه‌یی رژیم یک روز پس از رسوایی بازی موش و گربه در مذاکرات برجامی
بعضی‌ها به ما می‌گویند شما با فلان حرف و حرکت و تصمیم دشمن‌تراشی کردید؛ نه! ما با مطرح کردن احکام الهی دشمن تراشی کردیم!


در حالی که بازی موش و گربه رژیم در مذاکرات برجامی پس از واکنش منفی آمریکا به پاسخ رسمی رژیم، به رسوایی کشیده شده، خامنه‌ای ولی‌فقیه ارتجاع در دیدار با ارگان صدور تروریسم رژیم موسوم به مجمع جهانی اهل بیت، به دجالبازیهای ضداستکباری روی آورد و بر استفاده از ظرفیتهای جنگ‌افروزی رژیم تحت عنوان ظرفیتهای نرم‌افزاری و سخت‌افزاری تأکید کرد.
خلیفه ارتجاع آخوندی و پدرخوانده داعش با فرافکنی تفرقه‌اندازیهای شیعه و سنی توسط رژیم ولایت فقیه، خطاب به مجمع ضد اهل‌بیت گفت:
«اینی که نقشه‌های جنایتکارانه آمریکا در کشورهای مختلف خنثی بشه به‌وسیله جمهوری اسلامی، خب اینها را عصبانی می‌کنه این یک نمونه‌اش داعش است داعش دست‌ساز آمریکا بود دیگه خودشان اعتراف کردند به این معنا، خب وقتی که جمهوری اسلامی وارد میدان میشه و با همه وجود در مقابل این توطئه و این نقشه می‌ایستد اینها برایشان غیرقابل تحمل است، لذا شروع می‌کنند به عکس‌العمل، منشاء و مبدأ همه تبلیغات ایران‌هراسی و شیعه‌هراسی و متهم کردن ایران به دخالت در این کشور و اون کشور منشأ همه اینها همین عصبانیت و خشم آمریکا از خنثی شدن نقشه‌هایش هست.
این الآن شما جلوی چشم شماست می‌بینید دیگه در کشورهای مختلف یک جناح سنی با یک جناح سنی یک جناح شیعه با یک جناح شیعه، اینها کار استکبار است، اینها کار آمریکاست، اینها تحریک اونهاست نقشه‌کشی اونهاست که خب متأسفانه وجود داره باید مراقب بود».

ولی‌فقیه ارتجاع افزود: بعضی‌ها به ما می‌گویند شما با فلان حرف و حرکت و تصمیم، دشمن‌تراشی کردید؛ نه، ما با برافراشتن پرچم جمهوری اسلامی دشمن تراشی کردیم! ما با مطرح کردن احکام الهی دشمن تراشی کردیم!
وقتی شما عدالت را مطرح می‌کنید، دنیا و تمدن مبتنی بر سلطه و استکبار قهراً با شما مخالف می‌شوند.
(سایت خامنه‌ای ۱۲شهریور)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b9c6ba28-6c18-49da-890a-3a023010f9ff"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات