728 x 90

دجالبازی خامنه‌ای تحت لوای روز قدس، آن روی سکه دولت حزب‌اللهی در بحران سرنگونی

ولی فقیه ارتجاع خامنه‌ای
ولی فقیه ارتجاع خامنه‌ای

ولی‌فقیه ارتجاع امروز ۲خرداد تحت لوای روز قدس صحبت کرد. او در قسمتی از صحبت‌هایش با اهانت و یاوه‌گویی علیه یاسر عرفات رهبر تاریخی فلسطین در ادامه سال‌ها خیانت و خنجر زدن و تفرقه اندازی و توطئه ترور ابوعمار گفت: «مذاکره با آمریکا و دیگر دولتهای غربی و نیز با مجامع بی‌خاصیّت بین‌المللی، تجربه‌ٔ تلخ و ناموفّق فلسطین است. نشان دادن شاخه‌ٔ زیتون در مجمع عمومی سازمان ملل، نتیجه‌ای جز قرارداد خسارت‌بار «اُسلو» نداشت و سرانجام هم به سرنوشت عبرت‌انگیز یاسر عرفات منتهی شد».

خامنه‌ای سپس به صراحت از دخالت در کشورهای منطقه از طریق گروه‌های دست‌نشانده رژیم در منطقه و تأمین سلاح آنها صحبت کرد و گفت: «طلوع انقلاب اسلامی در ایران، فصل جدیدی در مبارزه برای فلسطین گشود... . پیدایش نیروی مؤمن و جوان و فداکار حزب‌الله در لبنان و تشکیل گروه‌های پُرانگیزه‌ٔ حماس و جهاد اسلامی در درون مرزهای فلسطین نه تنها سردمداران صهیونیست بلکه آمریکا و دیگر ستیزه‌گران غربی را هم مضطرب و سراسیمه کرد... یک روز تشخیص ما این شد که مبارزه فلسطینی، دین و غیرت و شجاعت دارد و تنها مشکل او دست تهی از سلاح او است. به هدایت و مدد الهی برنامه‌ریزی کردیم و نتیجه این است که موازنه‌ٔ قدرت در فلسطین دگرگون شد و امروز غزّه می‌تواند در برابر تهاجم نظامی دشمن صهیونیست بایستد و بر آن پیروز شود. ... . ... با این حال عرصه‌ٔ مبارزه به‌شدّت خطیر و تغییرپذیر و نیازمند مراقبت دائمی است و موضوع این مبارزه بسی مهم و سرنوشت‌ساز و حیاتی است. هر گونه غفلت و سهل اندیشی و خطا در محاسبات اساسی، زیانهای سنگین وارد خواهد کرد... آنچه قطعاً باید برود نظام صهیونیستی است و صهیونیسم، خود بدعتی در آئین یهود و کاملاً بیگانه از آن است». .

ولی‌فقیه ارتجاع پدرخوانده داعش و قاتل نیم میلیون مردم سوریه و سایر قربانیان جنگهای نیابتی ولایت فقیه در منطقه در یک فرافکنی مسخره در قسمت دیگری از حرفهایش گفت:

«امروز دنیا یک به یک تعداد قربانیان کرونا را در سراسر جهان می‌شمارد، امّا هیچ‌کس نپرسیده و نمی‌پرسد قاتل و مسئول صدها هزار شهید و اسیر و مفقود در کشورهایی که آمریکا و اروپا در آن آتش جنگ را روشن کرده‌اند کیست؟ مسئول این همه خون به‌ناحق بر خاک ریخته در افغانستان، یمن، لیبی، عراق، سوریه و دیگر کشورها کیست؟... ... . راه‌اندازی جنگهای داخلی در سوریه، و محاصره‌ٔ نظامی و کشتار شبانه‌روزی در یمن، و ترور و تخریب، و تولید داعش در عراق، و قضایای مشابه در برخی دیگر از کشورهای منطقه، همگی ترفندهایی برای سرگرم کردن جبهه‌ٔ مقاومت و فرصت دادن به رژیم صهیونیست است. برخی سیاستمداران کشورهای مسلمان نادانسته و برخی دانسته در خدمت این ترفندهای دشمن قرار گرفته‌اند».

خامنه‌ای در پایان از ضربه استراتژیکی که از هلاکت قاسم سلیمانی خورده است سوزوگداز کرد و گفت: «در پایان، یاد شهید قاسم سلیمانی ... را گرامی می‌دارم... » (تلویزیون رژیم ۲خرداد ۹۹).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0c3cd93d-50d7-4709-ae4f-3504c75e9aac"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات