728 x 90

داعش مسئولیت انفجارهای کرمان بر سر قبر قاسم سلیمانی را به‌عهده گرفت

کرمان - انفجار بر سر قبر قاسم سلیمانی
کرمان - انفجار بر سر قبر قاسم سلیمانی

داعش مسئولیت انفجارهای کرمان

بر سر قبر قاسم سلیمانی را به‌عهده گرفت

 

رژیم رقم کشته‌های کرمان بر سر قبر جلاد را به ۸۴ نفر پایین کشید

خط و نشان کشیدنهای زنجیره‌یی خامنه‌ای و رئیسی و سرکردگان سپاه

 

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس روز پنجشنبه ۱۴دی به‌نقل از استاندار رژیم در کرمان آمار متفاوتی از کشته‌شدگان و مجروحان دو انفجار روز چهارشنبه در نزدیکی قبر قاسم سلیمانی اعلام کرد.

استاندار کرمان به خبرگزاری نیروی تروریستی قدس گفت تا این لحظه آمار مصدومان و کشته‌شدگان حادثه تروریستی ۸۴ کشته و ۲۸۴ مصدوم اعلام شده و آمار اولیه‌ای که روز گذشته اعلام شده بود تغییر کرده است.

استاندار رژیم در کرمان اعلام کرد کشته‌ها در روز جمعه به خاک سپرده خواهند شد.

 

خامنه‌ای

این فاجعه‌آفرینی پاسخ سختی در پی خواهد داشت

 

قاآنی سرکرده نیروی تروریستی قدس

سلیمانی شهید قدس است!

حرف آخر این‌که در تشییع شهید عالی‌مقام سلیمانی شما شنیدید که یکی از رهبران برجسته فلسطین در پایان سخنانش سه بار تکرار کرد که شهید سلیمانی شهید قدس است حالا خوب معلوم می‌شود وقتی شهید سلیمانی هم گفته می‌شود شهید قدس است این پر کردن دست شهدا دست مقاومت فلسطین امروز اینجور خودشو داره نشون می‌ده و در حقیقت اونی که تو این صحنه با رژیم خون‌خوار صهیونیستی داره می‌جنگه شهید سلیمانی است و برادران‌اش در فلسطین و ما اگر امشب دور هم جمع شدیم و انشاء الله استفاده می‌کنیم از سخنان ریاست محترم جمهور حضرت آیت‌الله جناب آقای رئیسی باهم هم‌پیمان می‌شویم که این مسیر نورانی شهدا و مخصوصاً شهید عالی‌مقام شهید سلیمانی و یارانش را خوب بیاموزیم.

ما ان‌شاءالله مسیر درخشان خودمون رو تا اضمحلال نهایی رژیم صهیونیستی ادامه خواهیم داد.

 

شورای عالی امنیت رژیم درباره انفجار در کرمان نشست فوق‌العاده تشکیل داد و دستورات ویژه‌یی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری دولتی رژیم در این جلسه مقرر شد: دستگاههای اطلاعاتی سرنخ‌های به دست آمده از این عملیات تروریستی را با سرعت پیگیری و عاملان آن را شناسایی و معرفی کنند.

- نقش مغزهای مفسدی که همواره با از تروریستها حمایت می‌کنند به‌طور دقیق شناسایی و گزارش شود.

- دستگاههای ذیربط نسبت به پیش‌بینی و پیگیری و برخورد قاطع با عاملان و مجازات عادلانه آمران یا پشتیبانان این جنایت اقدام کنند».(خبرگزاری حکومتی ایرنا: ۱۴دی)

 

به‌دنبال اظهارات برخی منابع رژیم مبنی بر نسبت دادان انفجارها به آمریکا و اسرائیل، سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا در کنفرانس مطبوعاتی روزانه خود گفت: من می‌خواهم به برخی از ادعاهای غیرمسئولانه‌ای که دیده‌ام بپردازم و بگویم، یک، ایالات متحده به هیچ‌وجه در آن دخالت نداشته است. و هر گفته‌ای برخلاف آن مضحک است. و دو، ما هیچ دلیلی نداریم که باور کنیم اسراییل در این انفجار دست داشته است.

 

سی.ان.ان گزارش داد: «تا این لحظه کسی مسئولیت انفجار کرمان را به‌عهده نگرفته، اما رئیس‌جمهور (رژیم) ایران به‌روشنی... اسراییل را متهم کرد»...(سی.ان.ان: ۱۴دی)

 

از سوی دیگر تایمز مالی نوشت: پاسدار سرتیپ اسماعیل قاآنی، جانشین سلیمانی، گفت که حملات و کشته شدن یکی از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران در سوریه در هفته گذشته، ایران و گروه‌های منطقه را از "ریشه‌کن کردن رژیم صهیونیستی" منصرف نمی‌کند. . اظهارات او اولین اظهارات یک مقام ارشد رژیم ایران بود که انفجارهای کرمان را به تنشهای منطقه‌ای مرتبط می‌کرد.(فایننشال تایمز: ۱۳دی)

 

در همین حال روزنامه حکومتی جام جم ۱۴دیماه متعلق به رادیو و تلویزیون رژیم انگشت اتهام را به جانب اسراییل نشانه رفت و با تیتر درشت و به زبان عبری در صفحه اول خود نوشت انتقام قطعی است.

روزنامه حکومتی جام جم

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/27b3a07b-5efd-47ca-aa0b-ed796213abdb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات