728 x 90

دادگاهی در آمریکا رژیم ایران، سپاه پاسداران، وزارت اطلاعات و سه بانک رژیم را مسئول قتل شهروندان آمریکایی در ۲۰۱۵ دانست

دادگاه فدرال آمریکا - عکس از آرشیو
دادگاه فدرال آمریکا - عکس از آرشیو

مارک دوبوویتز (مدیر اجرایی بنیاد دفاع از دموکراسیها روز ۲۳تیرماه در توئیتی از محکومیت رژیم آخوندی در دادگاه منطقه‌ای ایالات متحده برای منطقه کلمبیا به‌خاطر ترور شهروند آمریکایی و خانواده‌اش در سال۲۰۱۵ در کرانه باختری خبر داد.

دوبوویتز نوشت: رژیمهای سوریه و ایران، سپاه پاسداران، وزارت اطلاعات و امنیت رژیم و ۳بانک (مرکزی، ملی و صادرات) رژیم ایران، مسئول قتل وحشیانه حماس در قبال ایتام (Eitam) آمریکایی و همسرش نعاما هنکین در سال۲۰۱۵ شناخته شدند".

این گزارش در وبسایت گروه‌های حقوقی Stein Mitchell Beato & Missner LLP and MM~LAW LLC درج شده است. در این گزارش آمده است.

واشنگتن دی.سی، ۱۳ژوئیه ۲۰۲۱- استین میچل بیاتو و میسنر روز گذشته پیروزی چشمگیری در مبارزه با تروریسم به‌دست آوردند، در دادگاه فدرال ایالات متحده که سوریه، ایران، سپاه پاسداران، وزارت اطلاعات و امنیت (رژیم) ایران و سه بانک ایرانی (مرکزی، ملی و صادرات) همگی مسئول قتل وحشیانه حماس در قبال ایتام آمریکایی و همسرش نعاما هنکین در سال۲۰۱۵ بودند.

این اولین باری است که دادگاهها، بانک مرکزی، ملی یا صادرات را مسئول حمله تروریستی توسط یک سازمان تروریستی خارجی علیه یک تبعه ایالات متحده تشخیص دادند. این حکم دیروز در دادگاه منطقه‌ای ایالات متحده برای منطقه کلمبیا و با ریاست قاضی محترم رویس سی.لمبرت اعلام شد.

ایتام و نعاما هنکین با چهار فرزندشان - در آن زمان نه، هفت، چهار و ده ماهه - در کرانه باختری اسراییل رانندگی می‌کردند که تروریستهای حماس به آنها حمله کردند و آنها را در مقابل چشم فرزندانشان کشتند. این کودکان زنده ماندند زیرا پدرشان ایتام که شهروند ایالات متحده بود و مادرشان نعاما کشته شدند.

شکی نیست که این اقدام وحشتناک و قتل با حمایت مالی سوریه، ایران و سازمانهای تحت حمایت دولت ایران انجام شد، و رأی روز گذشته دادگاه پیام بلند و واضحی را ارسال می‌کند که تأمین کنندگان مالی تروریسم مسئول اقدامات حقیر آنها خواهند بود. ' جاناتان میسنر گفت: بانک‌های رژیم ایران، قبلاً هیچگاه پاسخگو نبوده‌اند، بنابراین این یک قدم بزرگ به جلو است که باید عوامل خارجی را در مورد قتل آمریکایی‌ها مورد بازخواست قرار داد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a8858274-8d53-4204-bc30-a5db5bf9ef86"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات