728 x 90

دادستان کل خامنه‌ای: روز سی خرداد مجاهدین رسماً با نظام اعلان جنگ مسلحانه کردند

آخوند محمدجعفر منتظری
آخوند محمدجعفر منتظری

- سردژخیم محمد جعفر منتظری دادستان کل قضاییه خامنه‌ای: سال۶۰ اوج جنگ بود. مجاهدین رسماً اعلان جنگ مسلحانه کردند. سی‌ام خرداد در خیابان‌ها مجاهدین به هر وسیله‌ای که توانستند متوسل‌ شدند و به جان پاسدار سپاهی افتادند شروع کردند به قلع و قمع و برخورد مسلحانه.

- برادران عزیز و خواهران محترم خیلی باید مراقب باشیم امروز ترور شخصیت‌های افراد در دستور کار دشمن است. ترور شخصیت هم یک امر جدیدی نیست: ششم مرداد سال۶۰ آیت‌الله اشرفی اصفهانی. چهاردهم مرداد سال۶۰ترور دکتر آیت، چهاردهم شهریور سال۶۰ترور آیت‌الله قدوسی دادستان کل کشور. بیستم شهریور سال۶۰ ترور نماینده امام در آذربایجان شرقی آیت‌الله مدنی. هفتم مهر ماه سال۶۰ترور عبدالکریم هاشمی‌نژاد دبیر حزب جمهوری اسلامی در مشهد مقدس. ۲۹آذر ماه سال۶۰ ترور نماینده امام و امام جمعه شیراز آیت‌الله دستغیب. یازدهم تیرماه سال۶۰ ترور آیت‌الله صدوقی نماینده امام و امام جمعه یزد. اول شهریور سال۷۷ ترور سید اسدالله لاجوردی دادستان انقلاب تهران. ۲۱فروردین سال۷۸ ترور صیاد شیرازی.

- این جریان مجاهدین بیش از ۱۷هزار نفر را به خاک و خون کشاند و امروز شما ملاحظه می‌فرمایید بعد از این جنایاتی که یک اندکی از آن را من فهرست‌وار به عرض شما رساندم امروز تحت حمایت دنیای غرب در یکی از کشورهای اروپایی هم‌چنان مشغول توطئه علیه نظام هستند.

- سعید جلیلی نماینده خامنه‌ای در شورای عالی امنیت رژیم هم گفت: اطلاعیه‌هایی منتشر می‌شد به‌نام خدا و خلق از مجاهدین که نشانه‌های انحراف است.

- این سرکرده منافقین اون زمان یک جلساتی را راه انداخته بود تحت عنوان تبیین جهان. یکسری مطالبی را بیان می‌کرد بعد هم اینها را پخش می‌کردند بشکل جزوه تحت عنوان تبیین جهان.

 

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس-تسنیم ۷تیر نوشت: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد با اشاره به ترور ۱۷هزار نفر توسط مجاهدین گفت: آمریکا پشتیبان و حامی مجاهدین است. حقوق بشر آمریکایی قاسم سلیمانی را ترور کرد و داغ او فراموش نشدنی است.  

 

خامنه‌ای در وحشت از ۳۰خرداد و مقاومت انقلابی مجاهدین: در تهران مجاهدین عملاً جنگ داخلی به راه انداخته بودند. در داخل کشور در خود این خیابانهای تهران جنگ داخلی بود.

پس از سفر مایک پنس به اشرف۳ و سخنرانی تاریخی او در گردهمایی مجاهدین در مورد رژیم آخوندی و کانونهای شورشی و تنها جایگزین دمکراتیک و حتمیت محاکمهٔ سردمداران رژیم، خامنه‌ای در جمع قضاییه جلادان به مقایسه شرایط کنونی با ۳۰خرداد۱۳۶۰ پرداخت و تلاش کرد دژخیمان هراسان را با حداکثر مایه‌گذاری برای جنایتهایشان تسکین و به آنها روحیه بدهد.

ولی‌فقیه ارتجاع قوه قضاییه رژیم را عامل مهم اقتدار فاشیسم دینی توصیف و توصیه کرد هر قانونی هم برای بالا بردن امنیت نظام ضروری است به‌سرعت تهیه شود.

خامنه‌ای با وحشت شدید از مقاومت انقلابی و سرفصل تاریخی ۳۰خرداد، به سرکردگان قضاییه جلادان یادآوری کرد: در داخل کشور در خود این خیابانهای تهران جنگ داخلی بود. (مجاهدین) ریخته بودند با هر چه دستشان می‌آمد از تیغ موکت‌بُری بگیرید تا هر چیز دیگری که در اختیارشان بود، افتاده بودند به جان پاسدار کمیته و پاسدار سپاه؛ تهران جنگ بود!

خامنه‌ای روزگار سخت کنونی نظام ولایت فقیه و رویارویی مقاومت ایران با رژیم را، با شرایط سال۶۰ مقایسه کرد و با ابراز حیرت و تعجب از این‌که نظام ولایت فقیه در زیر ضربات کوبنده مجاهدین سرنگون نشده، به سرکردگان قضاییه جلادان گفت: شما کدام کشور را سراغ دارید، کدام دولت را سراغ دارید که بتواند در مقابل این همه حوادث بایستد و از پا نیفتد؟ شما قوه‌ٔ قضاییه‌ٔ یک چنین نظامی هستید!

وی با اعتراف به فساد ذاتی نظام آخوندی اضافه کرد: چه در قوه‌ٔ قضاییه چه در قوه‌ٔ مجریه یا جاهای دیگر بعضی از ساختارها هست که به‌طور طبیعی فساد ایجاد می‌کند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3b4aa202-4596-4d71-8414-78bf1b1768e2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات