728 x 90

خودکشی یکی از زلزله‌زدگان سرپل‌ذهاب

خودکشی یکی از زلزله‌زدگان سرپل‌ذهاب
خودکشی یکی از زلزله‌زدگان سرپل‌ذهاب

یکی از زلزله‌زدگان شهر سرپل‌ذهاب به نام "رسول قهرمانی" ٣٧ساله فرزند علیشاه در منطقه‌ی تازه آباد کمپ جنب آموزش و پرورش خود را حلق‌آویز کرد.

به گزارش رسیده این شهروند کُرد، معلم مدرسه "فجر" در روستای "ریجاب" از توابع سرپل‌ذهاب بوده و به‌دلیل بروز مشکلات ناشی از آسیب‌های روانی و روحی در مناطق زلزله‌زده خودکشی کرده است.

هنوز اداره آموزش و پرورش رژیم در کرمانشاه به خودکشی این معلم سرپل‌ذهابی واکنشی نشان نداده است.

بیشتر بخوانید:

اقدام به خودکشی دو دختر۱۷ساله در تبریز

دو دختر دانش‌آموز 17ساله در تبریز اقدام به  خودکشی کردند. بنا‌ به گزارشهای منتشر شده این دو دختر جوان  صبح روز چهارشنبه خود را از پل کابلی تبریز به پایین انداختند . این دو دختر جوان زنده هستند و  در بیمارستان بستری هستند.

خودکشی اعتراضی یک کارگر در شفارود گیلان

در سد شفارود  گیلان یکی از کارکنان شرکت ژیان در پی بی‌توجهی عوامل و کارگزاران رژیم در پرداخت حقوق عقب و مشکلات زندگی و فقر، در برابر چشمان همکارانش از دکل برق بالا رفت و دست به خودکشی زد.

خودکشی یکی از کارگران نی بر نیشکرهفت‌تپه و تجمع اعتراضی کارگران

کارگران نی بر نیشکر هفت‌تپه در اعتراض به خودکشی همکارشان که به‌دلیل مطالبات زیاد از شرکت و بدهی به دیگران و   ناتوانی در پرداخت بدهیهایش صبح سه‌شنبه اقدام به خودکشی کرد مقابل این شرکت تجمع کرده و خواستار پاسخگویی کارگزاران رژیم در  شرکت شدند.

روز سه‌شنبه ۸اسفند جسد بیجان علی نقدی کارگر جوان نی بر نیشکر هفت‌تپه به‌صورت شناور در کانال آبیاری پیدا شد.  همکاران  وی می‌گویند علی نقدی به‌خاطر بدهی و پرداخت نشدن مطالبات انباشته‌اش از طرف شرکت خودکشی کرد. 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5007e5e4-1b59-4c3a-93a1-78298500123b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات