728 x 90

پرتاب و مرگ آخوند غلامرضا منصوری از طبقه پنجم ساختمان هتل در بخارست و پرس و جوها در مورد چگونگی ماجرا

قاضی منصوری
قاضی منصوری

رسانه‌های رومانی گزارش کردند که آخوند غلامرضا منصوری قاضی فراری رژیم در جنگ گرگها در ساعت ۲ و نیم بعدازظهر جمعه ۳۰خرداد خود را از طبقه پنجم ساختمان هتل به پایین پرتاب کرد و مرد .

سایت سوسیته گزارش کرد: یک قاضی ایرانی بعد از آن که از طبقه بالای هتل در بخارست فرو افتاد مرده است.

این مرد یک ایرانی به‌نام غلامرضا منصوری است که دستور دستگیری جمعی خبرنگاران را صادر کرده و توسط رژیم تهران متهم شده بود که مبلغ ۵۰۰هزار یورو رشوه گرفته و قرار بود دادگاه استیناف در مورد استرداد او در تاریخ ۱۰ ژوئیه تصمیم بگیرد.

پلیس بخارست روز جمعه اعلام کرد «امروز ساعت ۱۴:۳۰ مدیریت کل پلیس بخارست از طریق تماس تلفن توسط کارمند یک هتل مطلع شد که یک مرد که در این هتل اقامت داشت از یکی از طبقات بالا افتاده و مرده است».

تحقیقات توسط افسران پلیس ادامه دارد تا شرایط و مختصاتی را که این واقعه در آن رخ داده است مشخص کنند.

او بر اساس گواهی اینترپل که بعد از ورود او به کشور فعال شده بود، توسط پلیس دستگیر و یک هفته پیش در روز جمعه ۲۳ خرداد در مقابل دادگاه قرار گرفت. دادگاه استیناف بخارست او را آزاد کرد ولی تحت کنترل قضایی قرار داد.

کانال ۳ تلویزیون رومانی از خودکشی این ایرانی خبر داد و گفت: مردی که در هتل «پیاتا رومانی» اقامت داشت از طبقه ششم هتل خودش را به خیابان پرتاب کرده و با سر به زمین آمده و مرد . رژیم تهران او را به رشوه نیم میلیون دلاری متهم می‌کند. تحقیقات مأموران پلیس در مورد این مرگ مشکوک به‌منظور تعیین شرایطی که این مرگ در آن اتفاق افتاده است، جریان دارد.

به گفته یکی از خبرنگاران منصوری از پنجره محل اقامت خود به پایین پرت شده و مرده است.

پلیس محلی ساعت دو و سی دقیقه بعدازظهر، با تماس تلفنی قسمت پذیرش هتل از این موضوع مطلع شد که پیکر بی‌جان فردی که ساکن یکی از طبقات فوقانی هتل بوده، در پیاده‌روی مقابل این هتل یافته شده است.

پلیس در حال تحقیق درباره دلیل مرگ، و بررسی این موضوع است که آیا این فرد از پنجره پرت شده یا اقدام به خودکشی کرده است.

اطلاعیه کمیسیون امنیت و ضد تروریسم شورای ملی مقاومت – ۲۴خرداد

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d4867391-4936-4f32-8c95-a2aeac90fdb9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات