728 x 90

خودزنی خامنه‌ای در نمایش انتخابات و عدم تحمل خودیها

خامنه‌ای ولی فقیه ارتجاع
خامنه‌ای ولی فقیه ارتجاع

سایت حکومتی اصلاحات نو وابسته به باند مغلوب در مقاله‌ای به تاریخ چهارشنبه ۱۲خرداد با حمله به شورای نگهبان خامنه‌ای بر نتابیدن این شورا در قبال حضور حداقلی مهره‌های تأیید شده برای نمایش انتخابات را مورد سرزنش قرار داد.
این سایت حکومتی در مقاله‌ای با نام «شورای نگهبان حتی حضور حداقلی رقبای اصول‌گرایان را برنمی‌تابد!» نوشت: «در حالی که شورای نگهبان با رد صلاحیت گسترده نامزدهای انتخابات تلاش در تک‌قطبی‌شدن انتخابات داشت و تقریباً هم موفق بود، اکنون حداقل حضور نامزدهایی غیر از اصول‌گرا را که تاکنون نامزد رسمی اصلاح‌طلب‌ها هم نبوده و بعید است این‌گونه هم شود نیز بر‌نمی‌تابد و به‌دنبال رد صلاحیت آنهاست».

اصلاحات نو با اشاره به صحبت‌های آخوند احمد خاتمی عضو شورای نگهبان ارتجاع مبنی بر این‌که «چون مبنای شورا نظارت استصوابی است، اگر در خلال مناظره‌های نامزدها مشخص شود فردی صلاحیت نداشته یا صلاحیت داشته و الآن اتفاقی پیش آمده که صلاحیتش را از دست داده، شورای نگهبان تا لحظات آخر هم می‌تواند صلاحیت را مورد بررسی و تجدید نظر قرار دهد» را برای نظام خطرناک توصیف کرد و نوشت: «حال که ترکیب نامزدها به شکلی چیده شده تا یک شخص خاص بیشترین شانس را برای ورود به پاستور داشته باشد، حتی حداقل حضور و صحبت منتقدان هم با تهدید رد صلاحیت مواجه می‌شود».

این سایت حکومتی در پایان با اعتراف به تحریم گسترده نمایش انتخابات و عدم شرکت مردم تلاش کرد با فرافکنی آنرا به گردن شورای نگهبان ارتجاع انداخته و نتیجه گرفت: «بسیاری معتقدند عملکرد شورای نگهبان مشارکت را مانند انتخابات مجلس به حداقل خواهد رساند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c6139b48-a18a-4e39-8b9a-bdd2e3f3c63a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات