728 x 90

خنجر زدن پاسدار عراقچی وزیر خارجه پزشکیان به ظریف

عباس عراقچی
عباس عراقچی

خنجر زدن پاسدار عراقچی وزیر خارجه پزشکیان به ظریف

عضو باند نیویورکی‌ها نیستم

تابع قانون اقدام راهبردی‌ام

جهان‌بینی من همان جهان‌بینی دوران خدمتم در سپاه است

 

قانون اقدام راهبردی که مجلس رژیم آنرا در آبان ۹۹ تصویب کرد

همان قانونی است که راه معاملات ظریف و روحانی با آمریکا را بست

و روحانی آن را بدترین قانون تاریخ رژیم توصیف کرد

 

پاسدار عراقچی در برجام و سایر معاملات و زد و بندها

از ابتدا تا انتها معاون و همدست ظریف و تحت‌امر روحانی بود

 

آخوند روحانی-۳۰ خرداد ۱۴۰۳

قانون را آورده مجلس. بدترین قانون در تاریخ جمهوری اسلامی ایران. از این قانون بدتر ما نداشتیم. قانونی که فقط توطئه بود برای این‌که دولت دوازدهم ناموفق شود. من طراحی‌اش را می‌دانم کی طراحی کرده، کی نوشته، کجا نشستند. آدم‌هایش را می‌دانم چه کسانی نوشتند. در چه اتاقی نشستند. همه را من می‌دانم. خب خیانت شد به مردم. چرا ۳۰۰ میلیارد دلار در این سه سال به مردم صدمه زدند؟ سالی ۱۰۰ میلیارد دلار ما صدمه زدیم، مستقیم و غیرمستقیم، به مردم از فروش نفت و غیرنفت و پتروشیمی و تخفیف‌هایی که میدیم به این و اون و، چی شد؟

 

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس ۲۲ مرداد ۱۴۰۳

اظهارات پاسدار عراقچی در کمیسیون امنیت نظام در مجلس ارتجاع

رسانه‌های رژیم از جمله خبرگزاری نیروی تروریستی قدس اظهارات عراقچی در کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع را برای تأیید در پست وزارت‌خارجه پزشکیان منعکس کردند.

عراقچی سوابق پاسداری خود را مورد استناد قرار داده و قسم و آیه خورده است که کماکان در همان جهان‌بینی و خط مشی پاسداری به‌سر می‌برد. وی در جنگ گرگها برای از هم دریدن یکدیگر افزوده است که جزو باند نیویورکیها یعنی ظریف که سال‌ها معاون و دستیار او بود، نیست. علاوه بر این به غلط‌کردم‌گویی از برجام که خودش کارگزار آن بود پرداخته و خود را تابع قانون راهبردی مجلس رژیم در زمینه هسته‌یی اعلام کرده که روحانی رئیس سابقش آنرا «بدترین قانون تاریخ جمهوری اسلامی ایران» خوانده است.

 

به‌نوشته خبرگزاری نیروی تروریستی قدس صبح دوشنبه ۲۲ مرداد عراقچی در کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس رژیم «ضمن تمجید از سیاست همسایگی دولت رئیسی تأکید کرد که در دولت چهاردهم راه رئیسی و امیرعبداللهیان در روابط با کشورهای همسایه تداوم پیدا می‌کند».

 

رضایی سخنگوی کمیسیون امنیت و سیاست خارجی خاطرنشان کرد: آقای عراقچی در این جلسه با تأکید بر این‌که هیچ تفاوتی بین میدان و دیپلماسی وجود ندارد، عنوان کرد که این دو باید با هم به یک دستاورد برسند، زیرا دیپلماسی بدون میدان هیچ توان و قدرتی ندارد. وی اضافه کرد: آقای عراقچی هم‌چنین تأکید کرد؛ "جهان بینی من همان جهان بینی دوران خدمتم در سپاه است و تغییر نکرده است و بنده جزو باند نیویورکیها نیستم".

عراقچی در مورد ساختار وزات‌خارجه هم گفت: «ساختار را به سمت اصلاح می‌بریم چون تجربه ساختار فعلی خیلی ...

 

شایان یادآوری است که مقاومت ایران و هموطنانمان در خارج از ایران از دهه ۶۰ خواهان تعطیل سفارتهای رژیم اعدام و قتل‌عام در کشورهای مختلف جهان شده‌اند زیرا سراپا لانه‌های جاسوسی و ظرف کار دیپلمات تروریستهای بمبگذار از قبیل اسدالله اسدی است. جواد ظریف نیز در اواخر کارش پذیرفت که سنگ‌بنای سفارتهای رژیم خمینی از روز اول امنیتی یعنی برای مقابله با مخالفان رژیم بوده است. طبق گزارشهای ادارات حراست کشورهای اروپایی جاسوسی و تروریسم علیه مجاهدین در صدر اولویتهای سفارتخانه‌های مزبور بوده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c142685d-f875-4639-9266-872c181e3f63"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات