728 x 90

خنجر روحانی بر پهلوی سیل‌زدگان

پس از این‌که سیل خانه‌های گلی و راهها و روستاها را بلعید، وقتی مردم را به تنگ آورد و بلوچستان را برد، آخوند شیاد از خواب بیدار شد و در وحشت از آتشی که این‌بار از بلوجستان برخیزد، به منطقه رفت.

نوجوان سیل‌زده: «آقایی که اسم خودتو گذاشتی مسئول الآن بیش از ۵۰۰تا روستاهای بلوچستان زیر آبن... آقای روحانی هم که طبق معمول فکر کنم خوابن امیدوارم وقتی بیدار شد این خبر به دستشون برسه که بلوچستانو سیل برده».

آخوند روحانی وقتی شنید بلوچستان را سیل برد به منطقه رفت اما نه برای امداد یا پشتیبانی که در منتهای وقاحت برای تمجید از دولت و تقدیر از خدمات سپاه و ارتش: «از همه نیروهای مسلح تشکر می‌کنم از ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی که همه امکانات خود را پای کار آوردند».(آخوند روحانی در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران در سیستان و بلوچستان – ۲۸دی ۹۸)

این در حالی است که رسانه‌های حکومتی از نابودی زمین‌ها، دام‌ها و روستاها گفتند.

تلویزیون رژیم: «سیل در استانهای سیستان و بلوچستان و هرمزگان و کرمان باعث تخریب بیش از ۴۰۰روستا و ۲۰هزار خانه‌ شده است».

آخوند جنایتکار در توجیه بی‌تفاوتی دولت، ضمن طلبکاری از مردم گفت: «در یک کشوری مثل آمریکا که دارای ثروت و امکانات زیادی هستند، وقتی توفان می‌شود تا ماهها مردم مشکل برق دارند».(آخوند روحانی در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران در سیستان و بلوچستان – ۲۸دی ۹۸)

خسارات سیلی که به‌راحتی قابل کنترل بود، معادل مبلغی است که با ۳فوریت به جیب پاسداران رفت.

نوجوان سیل‌زده: «ما یادمون نمیره شما ۲۰۰میلیون یورو هزینه کردین واسه ۱۵تا موشک اما یه قرونم به بلوچستان ندادین».

تلویزیون رژیم: «استاندار سیستان و بلوچستان میزان خسارات سیل تاکنون را ۳هزار میلیارد تومان اعلام کرده است».

صحبت‌های روحانی در تقدیر از دولت و سپاه خنجری بود بر پهلوی بلوچستان، خنجری که از آن آتش برمی‌خیزد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0e3ed396-2294-464d-b866-589134377f81"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات