728 x 90

خط و نشان کشیدن سرکردگان رژیم و تهدید به خونخواهی و انتقام

تشییع جنازه اسماعیل هنیه در تهران
تشییع جنازه اسماعیل هنیه در تهران

سرلشکر بسیجی عبدالرحیم موسوی سرکرده ارتش تحت‌امر خامنه‌ای

به‌زودی جبهه متحد مقاومت اسلامی با اراده‌ای قوی‌تر

انتقام خون شهیدان راه آزادی فلسطین را از اسراییل خواهد گرفت

 

باقری سرپرست وزارت‌خارجه رژیم:

تأکید بر حق ذاتی ایران در پاسخ به اقدام متجاوزانه رژیم صهیونیستی

علیه حاکمیت و تمامیت سرزمینی

باقری سرپرست وزرات خارجه رژیم - ۱۱مرداد ۱۴۰۳

سرپرست وزرات خارجه اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی را نقض فاحش قواعد حقوق بین‌الملل و بی‌حرمتی به امنیت ملی و تمامیت سرزمینی جمهوری اسلامی دانست آقای باقری در صفحه شخصی‌اش تأکید کرد ایران بر حق خود برای پاسخ مناسب تأکید دارد وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران هم در واکنش به ترور آقای اسماعیل هنیه در تهران با تأکید بر حق ذاتی ایران در پاسخ به اقدام متجاوزانه رژیم صهیونیستی علیه حاکمیت و تمامیت سرزمینی خود اعلام کرد انتظار دارد کشورها و سازمانهای بین‌المللی تدابیر سیاسی حقوقی و تنبیهی لازم را در قبال این رژیم یاغی اتخاذ کنند و وزارت امور خارجه کشورمان در این بیانیه مسئولیت دولت آمریکا به‌عنوان حامی و همدست رژیم صهیونیستی در ارتکاب این اقدام شنیع تروریستی را مورد تأکید قرار داد.

 

پاسدار حسین شریعتمداری نماینده خامنه‌ای در کیهان، نوشت: انتقام سخت، فلج‌کننده و بدون فوت وقت و در کوتاه‌ترین فاصله زمانی باشد. دهها کانون راهبردی و مراکز اطلاعاتی و نظامی آمریکا به آسانی در تیررس ما قرار دارند. عین‌الاسد، پایگاه ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا در سواحل بحرین و شناورهای آمریکایی حامل سوخت و کالا در خلیج‌فارس و دریای عمان می‌توانند هدف قرار گیرند.

 

جواد لاریجانی:

ما اینجا اصلاً غیرتمان زیر سؤال رفته

یک دولت متجاهر آمده مهمان ویژه ما را مورد تهاجم قرار داده

پاسخ این بسیار سخت خواهد بود

 

جواد لاریجانی - تلویزیون رژیم ۱۰مرداد ۱۴۰۳

این یک اشتباه بسیار بزرگ بود چون دفعه پیش جسارت اونا راجع به سفارت مارو دیدن چه بدبختی براشون و چی بی‌آبرویی برایشان ایجاد کرد این جسارت پاسخش به‌مراتب شدیدتر از قبل است و می‌دونن انجام هم می‌شه و می‌دونن ما با حساب کار می‌کنیم.

من در هر صورت معتقدم یک تنشی تو منطقه ایجاد کردن این تنش و اینها نمی‌تونن جمع کنن این تنش رو مقاومت جمع می‌کنه به میوه این جسارتها را مقاومت می‌چیند.

اصلاً لازم نیست که پول بذارن این مجموعه عملیات نظامی که اینا الآن بهش مشروعیت دادن خوب از همه بر میاد از تمام جبهه‌های مقاومت برمیاد خیلی هم کم خرج است این مسأله بسیار مسأله جدی است و به نظرم یک باب جدیدی برای عملیات اقدامات مدافعانه مقاومت باز شده کم‌هزینه مؤثر و با مقاصد بسیار متعدد دیگه لازم نیست متمرکز باشه مقاصد درهای فای یا هر جای دیگه در هر نقطه دنیا می‌تونه باشه.

مسیری که باز شده صددرصد برای مقاومت میدان هم بسیار وسیعی باز کرده یعنی این مجموعه یا استخر مقاصد یا هدف‌ها یا تارگتها را بسیار وسیع کرده و آسون کرده و کم خرج کرده بله همه ایران می‌تونه ازش استفاده کنه هم نیروهای مقاومت استفاده کنند دوران بزن دررو تمام شد خب اگه زدی باید آماده باشی بخوری.

من همزمان می‌خواهم مباشرت آمریکا را رویش تأکید کنم آمریکا الآن وارد یک درگیری نسبتاً وسیعی داره می‌شه با جبهه مقاومت و این در واقع هنر صهیونیستها بود که آمریکا رو بکشونن به این درگیری و البته آمریکا برای حفظ رژیم صهیونی از همون فردای طوفان الاقصی آستین را زد بالا خودش آمد آمریکایی‌ها آمدند نیروی آوردن نشستن عملیات اداره می‌کنن اسلحه ریختن و هدایت‌های مختلف لجستیکی اطلاعاتی تا خودشو وارد معرکه هستن.

ما اینجا اصلاً غیرت ایرانی‌مان زیر سؤال رفته یک دولت متجاهر بی‌آبرو آمده مهمان ویژه ما را که با به‌اصطلاح پاسپورت دیپلماتیک در این کشور بوده و مصونیت‌های کاملاً بین‌المللی دارد آمده با نهایت زبونی مورد تهاجم قرار داده و به‌شهادت رسانده پاسخ این بسیار سخت خواهد بود و ما اینو نمی‌تونیم تحمل کنیم خیلی طبیعیه پیام مقام معظم رهبری کاملاً آشکار بود که این پاسخ کوبنده‌ای خواهد داشت.

حالا این بار به نظرم کل جبهه مقاومت وارد عمل می‌شوند یعنی همشون آماده کارن این اشتباه رژیم صهیونیستی این بود که یه دفعه اینو در نقاط مختلف باید وارد عمل شوند.

پاسخ دردناک است در مقابل و ضمناً آمریکا در عراق وارد بحث شده این‌بار اینجوری نیست که آمریکا هواپیماش رو بفرسته حفاظت کنند و ترک کنند و فلان کنن از امکانات منطقه استفاده کنه و همین جور قسر هم در برود من می‌خوام نقاط ضعف و آسیب‌پذیر رو بگم آمریکا منافعش در منطقه گسترده است تعداد عظیمی از اهداف وجود داره.

مگر نیروهای مدافع صهیونیسم اینا فقط همیشه تو زیرزمین باید باشن اینا که در دنیا می‌گردن ما هم این باب برای مقاومت هم باز شد که نیروهای خائن و مجرم صهیونیستی را هر جای دنیا گیر بیارن لازم نیست فقط تو اسراییل باشد هر جای دنیا گیر بیارن حقشون است مجازات کنند.

ما دیگه این‌که مثلاً حزب دموکرات بیاد حزب جمهوریخواه بیاد منافع اینا اصلاً گذشته بحث اصلاً سر اینا نیست بحث سر ظهور قدرتهایی است که اونها اجازه این سیطره‌هارو دیگه نمیدن این‌که مثلاً یک کشوری مثل آمریکا ادعا کند من لیدر دنیا هستم تو بیانات ریاستهای جمهوری شون هست وقتی شما می‌بینید که استراتژی سالانه می‌نویسن، می‌نویسند ما باید این اقدامات کنیم که لیدر شیب آمریکا را در دنیا حفظ کنیم غلط کردی چرا شما لیدر شیب، لیدر شیب کجا هستید این بحث کاملاً جدیه و تو منطقه ما اجازه نمی‌دهیم اینها لیدر شیب داشته باشند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ad4c2839-1c71-4b79-860c-7a39adf15316"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات