728 x 90

خشم و غیظ معاون سردژخیم اژه‌ای نسبت به مجاهدین همزمان با اجلاس شورای حقوق‌بشر در دیدار با کمیسر عالی حقوق‌بشر سازمان ملل

دژخیم غریب‌آبادی معاون سردژخیم اژه‌ای رئیس قضاییه خامنه‌ای
دژخیم غریب‌آبادی معاون سردژخیم اژه‌ای رئیس قضاییه خامنه‌ای

خشم و غیظ معاون سردژخیم اژه‌ای نسبت به مجاهدین

همزمان با اجلاس شورای حقوق‌بشر

در دیدار با کمیسر عالی حقوق‌بشر سازمان ملل

 

دژخیم غریب آبادی:

گزارشگر ویژه تبدیل به کانال انتشار اطلاعات غلط گروه‌های تروریستی شده

مجاهدین اکنون در پایتختهای کشورهایی که بانی قطعنامه تعیین گزارشگر هستند

آزادانه علیه نظام فعالیت می‌کنند

همزمان با اجلاس جاری حقوق‌بشر در ژنو و قطعنامه تمدید مأموریت گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور حقوق‌بشر برای ایران، دژخیم غریب‌آبادی معاون سردژخیم اژه‌ای رئیس قضاییه خامنه‌ای در دیدار با میشل باشله، کمیسر عالی حقوق‌بشر سازمان ملل به سردادن فغان و فریاد از فعالیت‌ها و افشاگریهای مجاهدین پرداخت.

وی که برای مقابله با تصویب قطعنامه محکومیت نقض حقوق‌بشر توسط رژیم در اجلاس جاری شورای حقوق‌بشر و تمدید مأموریت گزارشگر ویژه در ادعایی مضحک مدعی اقدامات رژیم قتل‌عام برای بهبود وضعیت حقوق‌بشر در ایران شده بود در ادعایی مسخره گفت: گزارشگر ویژه تبدیل به کانال انتشار اطلاعات غلط گروه‌های تروریستی شده است. این گروه تروریستی اکنون در پایتختهای همانهایی که بانی قطعنامه تعیین گزارشگر هستند، آزادانه در رفت و آمد هستند و علیه نظام ایران فعالیت می‌کنند.

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس نوشت: غریب‌آبادی در این دیدار، طومار حاوی ۱۲۰۰۰ امضای افراد آسیب دیده از اقدامات مجاهدین علیه اعضای این گروه و اقدامات آنها را به کمیسر عالی حقوق‌بشر ارائه داد و از وی خواست تا به جدیت به آن رسیدگی کند.

غریب آبادی تأکید کرد مجاهدین بیش از ۱۲۰۰۰تن را در ایران ترور کرده و هم‌چنان ماهیت تروریستی خود را حفظ کرده است، اما متأسفانه آزادانه در اروپا و آمریکا تردد می‌کنند (خبرگزاری تسنیم ۱۱ اسفند۱۴۰۰).

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5728a424-496b-46e2-88b2-91f1cbeba8ca"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات