728 x 90

خشم و غیظ دیکتاتوری تروریستی حاکم بر ایران در پی لیست‌گذاری تروریستی سپاه پاسداران در کانادا

لیست‌گذاری سپاه پاسداران
لیست‌گذاری سپاه پاسداران

خبرگزاری حکومتی مهر: باقری کنی سرپرست وزارت‌خارجه اعلام کرد اقدام غیرقانونی کانادا در تروریستی توصیف کردن بخش لاینفک نیروی رسمی نظام، ناقض اصول و قواعد حقوق بین‌الملل است. تحرکی بدسگالانه و ناقض اصول و قواعد حقوق بین‌الملل، و هدیه‌ای سخیف به تروریستها و دیگر دشمنان صلح و ثبات منطقه‌یی است. دل بدسگالان به دو نیم باد!

 

وزارت‌خارجه رژیم اعلام کرد: در پی اقدام خصمانه دولت کانادا در تروریستی توصیف کردن سپاه پاسداران، روز پنجشنبه سفیر ایتالیا در تهران که مسئولیت حفاظت از منافع کانادا را برعهده دارد، به وزارت امور خارجه فراخوانده شد.

در این فراخوانی، اعتراض شدید نظام به اقدام غیرقانونی و خلاف حقوق بین‌الملل دولت کانادا به حافظ منافع این کشور ابلاغ و ضمن هشدار نسبت به تبعات این اقدام، بر حق نظام در اتخاذ تدابیر لازم و اقدامات متقابل تأکید گردید.

 

سایت حکومتی مشرق وابسته به سپاه پاسداران به‌نقل از یک مهره وابسته به سپاه تحت عنوان فعال رسانه‌یی نوشت: ردپای مجاهدین در تصویب یک اقدام ضد نظام!

دولت کانادا تحت تأثیر لابی مجاهدین دست به یک اقدام ضد نظام ایران زده است.

مجلس می‌تواند با یک طرح دوفوریتی و در اقدامی برابر نیروهای مسلح کانادا را تروریستی اعلام کند.

جاستین ترودو به‌زودی تحولات پس از وعده صادق را با پوست و استخوان درک خواهد کرد!

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/84d247a8-df67-4eba-b62b-e43678818373"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات