728 x 90

مریم رجوی:‌ عید نوروز و آغاز بهار بر هموطنان خجسته باد

مریم رجوی
مریم رجوی

در مراسم تحویل سال 1397  خانم مریم رجوی  گفت: تبریک به همه رزم آوران آزادی که هرسال و هر بهار جنگ‌آورتر و رزمنده‌تر از قبل در مقابل دشمن سرفراز و آماده برای ادامه نبرد هستید، عید همه شما مبارک.

هموطنان، دوستان عزیز، خواهران و برادران،حلول سال نو وعید نوروز بر همگان خجسته باد. در تیک تاک تحویل سال صدای پای قیام‌کنندگان در 142شهر ایران را می‌شنویم. صدای رژه قیام آفرینان و مجاهدانی که می‌آیند و سرانجام کار حکومت منحوس آخوندها را یکسره می‌کنند. بهار امسال از میان خیزشها گذر کرده است بله این بهار قیام است. باشد که در این سفر پیروزمند به بهار آزادی ایران نیز برسد.

بسیار خوشبختیم که حامی روزهای سخت اشرفیها و دوست دیرین مقاومت ایران آقای رودی جولیانی در مراسم نوروزی مقاومت ایران حضور دارد. او از ابتدا با برچسب تروریستی بر مقاومت عادلانه برای آزادی از شر ملایان بنیادگرا یعنی پدرخواندگان واقعی و حقیقی داعش مخالف بود. او با انتقال مجاهدین از اشرف به کشتارگاهی به نام لیبرتی آنهم تحت نام و زرورق کمیساریا و سازمان ملل مخالف بود و آن را ریاکاری محض می‌دانست. او نماینده وجدان آمریکاییهایی بود که در قیامهای سال 88هم در طرف مردم ایران، رودروی سیاست مماشات قرار گرفت و سیاست درست را نشان داد.

 

خانم مریم رجوی در سخنرانی خود هنگام تحویل سال نو گفت: در سرتاسر سال 96 جامعه ایران در حال و هوای خیزش و قیام بود و فصل بهار  جنبش دادخواهی قتل‌عام شدگان سال 67خامنه‌ای را در شعبده انتخابات به شکست کشاند. در تابستان مجاهدین خلق ایران مسئول اول خود را برای دوران جدید برگزیدند و با شتابی مضاعف برای مقاومت و قیام آماده شدند. در فصل پاییز بعد از زلزله در استان کرمانشاه خشم و بیزاری علیه آخوندها همه ایران را فرا گرفت و زمستان قیامها برای سرنگونی در سراسر ایران شعله کشید. از آن هنگام امواج سرکش اعتراضها هر روز به دیوار اختناق و سرکوب ضربه می‌زند. بله سال 96 با فصل قیام به‌سر رسید و سال 97 را می‌توان و باید به سالی سرتاسر قیام تبدیل کرد و این قیام و انقلابی است تا پیروزی.

بهار طبیعت هر سال بر طبق تقویم جایگزین زمستان می‌شود اما بهار آزادی نه تقویمی دارد نه خودبخود فرا می‌رسد. بهار و نوروز آزادی نمی‌آید مگر با نثار قلبها و جانها و اراده هایمان. عکسهای شهدا را نگاه کنید، کهکشانی از 120هزار شهید. نمی‌آید مگر این‌که سازمان‌یافته باشیم. نمی‌آیم مگر این‌که حول یک خط و استراتژی متحد و هم جهت باشیم. به همین دلیل قیامهای دیماه در قلب زمستان بهار آفرین بوده و هست. این قیامی است که از زیر سلطه سرکوب سربرآورده است. بهار همین است. این قیامی است که سازمان می‌دهد و متحد می‌کند. بهار همین است. این جوشش هزار اشرف و کانونهای شورشی است و ارتش بهار با صدهزار برگ گل سرخ کامکار.  راستی با وجود یک اختناق وحشی، با وجود این همه فریبکاری و این همه شیطان‌سازی مبارزه و مقاومت این بیشمار جوانان قیام آفرین در سراسر ایران از کجا آمدند. این نه اگر معجزه است پاسختان چیست؟

در نفس اژدها چگونه شکفته است این همه یاس سپید و نسترن سرخ. بله این معجزه است معجزه پایداری است معجزه بهای خونین و سنگین برای برافراشته نگه‌داشتن پرچم سرنگونی رژیم ولایت فقیه و حماسه رنج طولانی است که هر روز و هر روز بذرهای اعتراض و مقاومت را در جامعه ایران پاشانده است. سلام بر شهیدان اشرف و لیبرتی، سلام بر شهیدان محاصره و سلام بر حماسه پایداری پرشکوه 14ساله شما.

مسعود راست می‌گفت که اشرف اسطوره و تکثیر شد از قلب زندانها تا سراسر ایران زمین. مردم ایران هیچگاه این رژیم را نخواسته‌اند بنابراین خیزشها و قیامها بارها و بارها در برابر رژیم سر برداشته است. در راستی قیامهای جاری چه تفاوتی با گذشته دارد. فرقش این است که گوهر بهاری قیام این بار پاسخ معادله سرنگونی را یافته است و رژیم راه‌حلی در برابر آن ندارد. گوهر امید آفرین این است که هزار اشرف و کانونهای شورشی در جنبش اعتراضی نقش آفرین شده‌اند و شعار مرگ بر خامنه‌ای همه گیر شده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ebad948f-3bf4-4c97-85f6-a10c6cfba6e8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات