728 x 90

خانم مریم رجوی: به‌خاطر صلح و امنیت بین‌المللی و ثبات منطقه‌یی و جلوگیری از جنگ، پرونده اتمی رژیم باید هرچه سریعتر به شورای امنیت ارجاع و قطعنامه‌های شش‌گانه فعال شود

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

خانم مریم رجوی: به‌خاطر صلح و امنیت بین‌المللی و ثبات منطقه‌یی و جلوگیری از جنگ

پرونده اتمی رژیم باید هر چه سریع‌تر به شورای امنیت ارجاع و قطعنامه‌های شش‌گانه فعال شود

موکول کردن موضوع به جلسات بعدی شورای حکام فرصت بیشتر برای بمب‌سازی به رژیم آخوندی است

  • فاشیسم دینی حاکم بر ایران هیچگاه دستیابی به سلاح اتمی به‌عنوان ضامن بقای خود را کنار نگذاشته و مخصوصاً در محاصرهٔ قیام‌ها به آن بیشتر نیاز دارد. این بخشی از مأموریت رئیسی است.
  • سایت‌های اتمی و غنی‌سازی این رژیم باید تعطیل و بازرسیهای بی‌قید و شرط برقرار شود.

 

خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران پس از تصویب قطعنامه شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، گفت: هر چند قطعنامه یک گام به پیش است اما به هیچوجه پاسخگوی عالی‌ترین مصالح مردم ایران در برابر حکومت ملایان نیست. فاشیسم دینی حاکم بر ایران با استفاده از سیاست مماشات و در نقض آشکار معاهده منع گسترش تسلیحات اتمی به تولید سلاح اتمی بسیار نزدیکتر شده است. پرونده اتمی این رژیم باید هر چه سریع‌تر به شورای امنیت ملل متحد ارجاع شود و با مکانیزم ماشه قطعنامه‌های شش‌گانه شورای امنیت مجدداً فعال شوند. کاری که باید مدتها پیش انجام می‌شد از این رو موکول کردن آن به جلسات بعدی شورای حکام دادن فرصت بیشتر برای بمب‌سازی به رژیم آخوندی است. سایت‌های اتمی و غنی‌سازی این رژیم باید تعطیل و بازرسیهای بی‌قید و شرط برقرار شود.

این سیاست هولناک و آزمایش شده‌ای است که به بانکدار مرکزی تروریسم و بنیادگرایی فرصت می‌دهد با جان صدها میلیون انسان در منطقه و جهان بازی کند. رژیمی که حتی بدون بمب اتمی میلیونها انسان بی‌گناه را در ایران و در جنگ ۸ساله با عراق و در سوریه و یمن و لبنان کشته، یا مجروح و بی‌خانمان و آواره کرده است.

خانم رجوی افزود: آخوندهای حاکم بر ایران هیچگاه پروژه دستیابی به سلاح اتمی به‌عنوان ضامن بقای رژیم ولایت فقیه را کنار نگذاشته‌اند و مخصوصاً در محاصرهٔ قیام‌ها به آن بیشتر نیاز دارند. این بخشی از مأموریت رئیسی است. این رژیم در هفت سالی که از توافق اتمی با کشورهای ۵+۱ می‌گذرد به فریب‌کاری و پنهان‌کاری ادامه داده و همه امکانات و امتیازهایی را که توافق اتمی در اختیارش قرار داد علیه مردم ایران و در خدمت سرکوب و تروریسم و جنگ‌افروزی به کار گرفته است.

هزینه و مجموع زیانها و خسارت‌های ناشی از پروژه اتمی و تأسیسات مخفی رژیم که نخستین بار توسط مقاومت ایران برملا شد، حدود ۲ تریلیون دلار است که یکی از مهمترین عوامل فقر وحشتناک مردم ایران است.

 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۱۸ خرداد ۱۴۰۱ (۸ ژوئن ۲۰۲۲)

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0d2655a7-5999-4022-9c98-89d686bca595"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات