728 x 90

خانم مریم رجوی از نامگذاری و تحریم سرکردگان جنایتکار رژیم استقبال کرد

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

خانم مریم رجوی با استقبال از نامگذاری و تحریم سرکردگان جنایتکار رژیم

بر ضرورت لیست‌گذاری تمامیت سپاه و اطلاعات آخوندها و محاکمه و اخراج مزدوران آنها تأکید کرد

 

خانم مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران، از نام‌گذاری و تحریم ۸تن از سرکردگان سپاه پاسداران و بسیج ضدمردمی و نیروی سرکوبگر انتظامی و کسانی که فرمان شلیک به معترضان را در قیام آبان ۱۳۹۸ صادر کرده‌اند، از سوی اتحادیه اروپا استقبال نمود و گفت مقاومت ایران پیوسته تأکید کرده است قاطعیت تنها زبان قابل فهم برای آخوندهای حاکم بر ایران است. او بار دیگر بر ضرورت لیست‌گذاری تمامیت سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات رژیم ایران و محاکمه و اخراج عوامل و مزدوران آنها و ابطال تابعیت و پناهندگی احتمالی این مزدوران در اروپا تأکید کرد. بر حسب همه تجارب ۴۰ساله آنها پناهندگان سیاسی یا شهروندان عادی نیستند بلکه کاربران و جاسوسها و تروریستهای نیروی قدس و اطلاعات آخوندها هستند. شایان یادآوری است که فرمان سرکوب خونین قیام آبان ۱۳۹۸ و کشتار دست کم ۱۵۰۰تن از معترضان مستقیماً از سوی خامنه‌ای ولی‌فقیه رژیم آخوندی صادر شده بود.

 

اتحادیه اروپا امروز، پاسدار سرلشکر حسین سلامی سرکرده سپاه پاسداران، پاسدار سرتیپ حسین اشتری سرکرده نیروی انتظامی، پاسدار سرتیپ غلامرضا سلیمانی سرکرده بسیج مستضعفان، پاسدار سرتیپ محمد پاکپور سرکرده نیروی زمینی سپاه پاسداران، پاسدار سرتیپ حسن کرمی سرکرده یکانهای ویژه نیروی انتظامی، غلامرضا ضیایی رئیس سابق زندان اوین، پاسدار سرتیپ حسن شهسوار سرکرده سپاه خوزستان و لیلا واثقی فرماندار شهر قدس در استان تهران را که فرمان شلیک به معترضان در قیام آبان ۱۳۹۸ داده‌اند را به لیست تروریستی و تحریم‌های خود اضافه نمود.

 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۲۳فروردین۱۴۰۰ (۱۲ آوریل ۲۰۲۱)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5979735c-dac2-445d-9c92-8b354e2ec3e8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات