728 x 90

خامنه‌ای؛ اعتراف به ناامیدی و شکست در سال۹۹ و انقباض در سال ۱۴۰۰

خامنه ای ولی فقیه ارتجاع
خامنه ای ولی فقیه ارتجاع

خامنه‌ای در حرفهایش در شروع سال جدید، با اذعان به بن‌بست و استیصال رژیم گفت: شعار سال۹۹ شعار «جهش و تولید» بود که باید بگویم نتیجهٔ آن در اقتصاد عمومی و معیشت مردم مشهود نشد.

خامنه‌ای ۳۰ اسفند ۹۹:

خب، شعار سال۹۹ شعار «جهش تولید» بود. من اگر بخواهم بر اساس گزارشهای متعدّد مردمی و دولتی و دستگاههای مختلف و جهات مختلف -که از همه جهت به ما گزارش می‌رسد- یک ارزیابی‌ای بکنم، باید بگویم این شعار تا حدّی، تا حدّی، تا حدّ قابل قبولی تحقّق پیدا کرد، یعنی جهش تولید در بخشهایی از کشور و بخشهایی از مسائل گوناگون کشور تحقّق پیدا کرد، اگر چه در حدّ انتظار نه؛ یعنی در آن جاهایی هم که این شعار تحقّق پیدا کرد که غالباً در کارهای زیربنایی و سازندگی و امثال اینها بود، نتیجه‌ٔ آن در اقتصاد عمومی کشور و در معیشت مردم مشهود نشد، یعنی این حرکت احساس نشد، خب حالا چرا در سال۹۹ به‌طور کامل این اتّفاق نیفتاد؟ به‌خاطر وجود موانع از طرفی، و حمایت نشدن تولید در همه‌ٔ بخشها از طرف دیگر.

 

ولی‌فقیه ارتجاع هم‌چنین اذعان کرد که در گرداب بحرانها، برون رفتی جز سرکوب و انقباض ندارد و در خصوص نمایش انتخابات ریاست‌جمهوری رژیم که در همین راستا کوک شده است، گفت: در خرداد ۱۴۰۰ انتخابات مهمّی در پیش داریم که این انتخابات می‌تواند تأثیر مهمّی در اوضاع کشور و حوادث کشور و آینده‌ٔ کشور بگذارد؛ مدیریّتهای جدیدی بر سر کار خواهند آمد، احتمالاً تازه‌نَفَس، با انگیزه‌های گوناگون قوی ان‌شاءالله وارد مدیریّت اجرایی کشور بشوند. بنابراین انتخابات، این سال را بسیار مهم و حسّاس می‌کند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/871a6b6e-53f0-4cb9-b332-9a0168837ff5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات