728 x 90

خامنه‌ای؛ استراتژی کلان تلفات انسانی در کرونا با ممنوع کردن ورود واکسن به ایران

خامنه‌ای ولی فقیه ارتجاع - ۱۹دی۹۹
خامنه‌ای ولی فقیه ارتجاع - ۱۹دی۹۹

ریل گذاریهای انقباضی و سرکوبگرانه خامنه‌ای

تأکید بر برنامه‌های موشکی و اتمی و دولت حزب‌اللهی و ماجراجویی‌های منطقه‌ای

استراتژی کلان تلفات انسانی در کرونا با ممنوع کردن ورود واکسن به ایران

 

پشتیبانی غلیظ خامنه‌ای از مصوبات مجلس رژیم:

از مدتی پیش تدریجاً بعضی از تعهدات را لغو کردند

اخیراً هم به تعهدات دیگری را کنار گذاشتند

 

ما هیچ اصراری نداریم هیچ عجله‌ای نداریم که آمریکا به برجام برگردد

بدون لغو تحریم‌ها بازگشت آمریکا به برجام

حتی می‌تواند به ضرر ما تمام شود

عده‌یی خیال می‌کنند اگر با آمریکا تعامل کردیم و رفیق شدیم

کشور بهشت برین خواهد شد!

این طور نیست

 

خلیفه جنایتکار ارتجاع

به ناگزیر از پس پرده سیاست محروم کردن مردم ایران

از واکسیناسیون در مقابل ویروس کرونا بیرون آمد

سیاستی که به‌وضوح یک کشتار عمدی و جنایت علیه بشریت

در استراتژی امنیتی کلان تلفات انسانی در کرونای ولایت است

 

خامنه‌ای:

ورود واکسن آمریکایی و انگلیسی به کشور ممنوع است

این را من به مسئولان هم گفتم الآن هم به‌طور عمومی می‌گویم

 

بازار گرمی خامنه‌ای برای واکسن بی‌اعتبار ستاد غارتگر فرمان خمینی ملعون

که با ۱۰۰میلیارد دلار ثروت غارت شده مردم ایران در کنترل خود اوست

 

ولی‌فقیه ارتجاع:

واکسنی که برای کرونا آماده شد این مایه افتخار هست این را انکار نکنند

در یک مورد به آزمایش انسانی رسید و موفق بود سعی نکنند این را انکار کنند

 

خامنه‌ای: «اولاً واکسنی که برای کرونا آماده شد این مایه افتخار هست این را انکار نکنند این مایه عزت کشور مایه افتخار کشور است البته از طرق مختلفی دنبال واکسن دارند حرکت می‌کنند خب در یک موردی به آزمایش انسانی رسید و موفق بود سعی نکنند این را این را انکار کنند

نکته دوم در مورد کرونا این هست که ورود واکسن آمریکایی و انگلیسی به کشور ممنوع است این را من به مسئولان هم گفتم الآن هم به‌طور عمومی می‌گویم اگر آمریکایی‌ها توانسته بودند واکسن تولیدکننده این افتضاح کرونایی در کشور خودشان پیش نمی‌آمد چند روز پیش در ظرف ۲۴ ساعت (تپق) ۴ هزار نفر تلفات داشتند اینها اینها اگر واکسن بلد هستند درست کنند اگر کارخانه فایزر شان می‌تواند واکسن درست کند چرا به ما می‌خواهند بدهند خب خودشان مصرف کنند این‌قدر مرده و کشته زیاد نداشته باشند (با خنده) انگلیس هم همین جور به اینها بنابراین اطمینان اعتماد هم نیست من واقعاً اعتماد هم ندارم نمی‌دانم گاهی اوقات هست اینها می‌خواهند واکسن را روی ملتهای دیگه امتحان کنند ببینند اثر می‌کند یا نمی‌کند بنابراین از آمریکا از انگلیس البته به فرانسه هم من خوش‌بین نیستم علتش هم این است که سابقه اون خونهای آلوده را اینها دارند و آن هم من بله از جاهای دیگر می‌خواهند واکسن تهیه کنند جای مطمئنی باشد هیچ اشکالی ندارد این هم نکته دوم.

نکته سوم در باب کرونا این‌که مراقبتهای مردمی باید ادامه پیدا کند حالا یک خرده‌ای تلفات کم شد البته زیاد است ۱۰۰ نفر در شبانه‌روز یا صدو و چند نفر چیز کمی نیست خیلی زیاد هست اما حالا یک مقداری نسبت به قبل کمتر شده مردم خیال نکنند که دیگه حالا مسأله حل شد و تمام شد نه نخیر مراقبت ها را ادامه بدهند مسئولان کشور هم که در زمینه اینکار مسئولیت دارند وظایف خودشان را دنبال کنند.

نکته چهارم در باب کرونا این‌که بعضی از افراد تجربه‌های خوبی در این زمینه انجام دادند. دارویی درست کردند این دارو را یک جایی امتحان کردند زیر نظر مسئولان و تصدیق شده تأیید شده که این دارو مؤثره. با اینها مخالفت نشه.

 

  • تأکید خامنه‌ای بر سرکوب و انقباض، استمرار برنامه موشکی دخالت‌های منطقه‌ای و برنامه‌های غنی‌سازی و بمب‌سازی اتمی
  • در مورد مسایل دفاعی و موشکی نباید کاری کنیم که دشمن جرأت کند و ما نتوانیم در برابر آن کاری کنیم
  • در مورد حضور ما در منطقه نظام باید طوری برخورد کند که دوستانمان در منطقه تقویت شوند.
  • بدون لغو تحریم‌ها بازگشت آمریکا به برجام حتی می‌تواند به ضرر ما تمام شود
  • عده‌یی خیال می‌کنند اگر با آمریکا تعامل کردیم و رفیق شدیم کشور بهشت برین خواهد شد! این طور نیست

خامنه‌ای: «یکی از مسائل پرتکرار در چالش بین جمهوری اسلامی و جبهه استکبار به سرکردگی آمریکا، جزو مسائلی که دائم تکرار می‌شود، یکی مسأله تحریم هست، یکی مسأله حضور منطقه‌یی ایران هست، یکی هم مسأله توان دفاعی ایران و قدرت موشکی ایران است. اینها دائم آنها یک چیزی می‌گویند یک حرفی می‌زنند یک نقی می‌زنند هقی می‌کنند و این طرف هم جوابی به آنها می‌دهد. البته عناصر داخلی و مسئولان داخلی ما جواب جبهه استکبار را در هر سه مسأله داده‌اند، هم مسئولان نظامی ما هم وزارت‌خارجه ما و هم شعارهای مردمی ما، اینها همه جواب آنها داده شده. ولی حالا من سخن قطعی و پایانی را در این زمینه عرض بکنم.

اما در مورد تحریم‌ها، جبهه غرب و دشمنان ما موظف هستند این حرکت خباثت آمیز را یعنی تحریم ملت ایران را خاتمه بدهند و آن را فوراً متوقف کنند. این وظیفه آنها است باید همه تحریم‌ها را بردارند. این یک حرکت خائنانه هست یک حرکت خباثت آمیز است یک دشمنی بزرگ و بی‌جهت است با ملت ایران نه فقط با نظام جمهوری اسلامی و دولت، با ملت ایران دارند دشمنی می‌کنند، وظیفه آنها این است که سریعاً این حرکت را بردارند

در مورد حضور منطقه‌یی ما که هی می‌گویند چرا ایران در منطقه حضور پیدا می‌کند؟ ما نظام جمهوری اسلامی موظف است طوری رفتار کند که دوستانش و هوادارانش در منطقه تقویت بشوند این وظیفه ما است حضور ما به‌معنای تقویت دوستانمان و تقویت هوادارانمان است ما نباید کاری کنیم که دوستان جمهوری اسلامی و وفاداران به جمهوری اسلامی در منطقه تضعیف بشوند این حضور ما یک چنین حضوری ست. بنابراین این حضور منطقه‌یی قطعی ست بایستی وجود داشته باشد و وجود خواهد داشت

 

امروز قدرت دفاعی ما جوری هست که دشمنان ما در محاسبات‌شان ناگزیر هستند توانایی‌های ایران را به حساب بیآورند. وقتی که موشک جمهوری می‌تواند، موشک جمهوری اسلامی می‌تواند پرنده متجاوز آمریکایی را که آمده روی آسمان ایران ساقط کند، که آن وقتی که موشکهای ایرانی می‌توانند پایگاه عین الاسد را آنطور در هم بکوبند، آن وقت دشمن من مجبور هست که در محاسبات خودش در مورد تصمیم های نظامی خودش روی این قدرت کشور، روی این توانایی کشور حساب کند. ما نباید کشور را بی‌دفاع بگذاریم، این وظیفه ما است، نبایستی کاری بکنیم که دشمن جرأت کند و ما نتوانیم کاری، در مقابل دشمن از ما کاری برنیاید، این یک مسأله.

یک مسأله دیگری که امروز زیاد تکرار می‌شود در زبان مسئولان و مردم و سیاسیون و در فضای مجازی و غیرمجازی و اینها تکرار می‌شود، مسأله برجام هست و تعهدات جمهوری اسلامی که جمهوری اسلامی اعلام کرد و برخی از این تعهدات را کنار گذاشت، اخیراً هم که ۲۰درصد را شروع کرد و مصوبه مجلس را دولت به مرحله عمل در آورد. این یکی از بحثهای است که امروز مطرح است. من در مورد این مسأله برجام دو، سه نکته را عرض می‌کنم.

نکته اول این‌که ما بحث می‌کنند که آمریکا برگردد به برجام، بر نگردد. ما هیچ اصراری نداریم هیچ عجله‌ای نداریم که آمریکا به برجام برگردد، نخیر این اصلاً مسأله ما این نیست که آمریکا به برجام برگردد یا برنگرد. آنچه که مطالبه منطقی ما و مطالبه عقلانی ما هست رفع تحریم‌ها هست، تحریم‌ها باید برداشته بشود.

اگر تحریم‌ها برداشته شد خب آن برگشت آمریکا معنا می‌دهد، برگشت آمریکا به برجام معنا خواهد داشت. البته خب مسأله خسارتها هست که جزو مطالبات ما است که در مراحل بعدی دنبال خواهد شد. اما هم‌چنان که تحریم‌ها برداشته نشد، برگشت آمریکا به برجام حتی به ضرر ما ممکن است تمام بشود، به نفع ما که نیست، به ضرر ما هم ممکن است باشد. این یک نکته.

 

  • پشتیبانی غلیظ خامنه‌ای از مصوبات مجلس رژیم: از مدتی پیش تدریجاً بعضی از تعهدات را لغو کردند، اخیراً هم به تعهدات دیگری را کنار گذاشتند.

مطلب دوم این‌که تصمیم مجلس در باب لغو تعهدات برجامی تصمیم درستی است، کاملاً تصمیم منطقی و عقلایی و قابل‌قبول است، وقتی طرف مقابل به هیچ‌کدام تقریباً از تعهدات خود در برجام عمل نمی‌کند معنی ندارد که جمهوری اسلامی به همه تعهدات خود در برجام عمل کند. لذا از مدتی پیش تدریجاً بعضی از تعهدات را لغو کردند اخیراً هم به تعهدات دیگری را کنار گذاشتند و البته اگر چنان‌چه آنها به تعهداتشان برگردند، ما هم به تعهداتمان برمی‌گردیم یعنی بنده از اول هم همین را گفتم، از اولی که برجام مطرح شد بنده گفتم که تعهد در مقابل تعهد، متناظر، کار آنها در مقابل کار ما. هر کاری که ما بنا است بکنیم باید متناظر با آن کار را هم طرف مقابل بکند، خب این اول کار انجام نگرفت حالا بایستی انجام بگیرد این هم مطلب بعدی.

 

  • تأکید خامنه‌ای بر دولت جوان حزب‌اللهی با الگوی دژخیم قاسم سلیمانی؛ سلیمانی حدود ۶۰ سال سن داشت مثل جوانها بود

یک موضوع دیگری که بد نیست مطرح کنم اینجا یادداشت کردم این هست که شنیدم که سؤال می‌شود که بنده در یک برنامه تلویزیونی که ظاهراً اخیراً پخش شده یک بار گفتم که دولت جوان حزب‌اللهی باید سر کار بیاید، یک بار هم گفتم صلاح نیست از مجربین استفاده نشود، بعضی‌ها گفتن چطوری اینها با هم نمی‌سازد. من عرض می‌کنم نه اینها با هم می‌سازد، اینها هیچ با هم منافاتی ندارد.

منتهی این‌که ما می‌گوییم در مدیریتها از اینها استفاده بشود معنایش این نیست که نسل قبلی را به‌کلی بشوریم بگذاریم کنار، این معنایش نیست. نه بر حسب اقتضا، یکجا مدیریت یک جوان، یکجا مدیریت یک فرد مجرب و کارکشته اینها هست. از اول انقلاب هم همین جور بوده حالا بعضی‌ها گفتند که امام در تهران یک امام جمعه ۴۰ ساله را گذاشتند که این حقیر بودم، خب بله در کرمانشاه هم یک امام جمعه ۸۰ ساله را گذاشتند، همان موقع، در یزد و در شیراز و در عرض کنم مشهد و در تبریز و اینها علمای بزرگ، مردانی که حدود ۷۰ سال سن آنها بود را گذاشتم. اقتضائات مختلف است. در اول انقلاب امام بزرگوار در رأس سپاه یک جوانی را گذاشتند که کمتر از ۳۰ سال داشت، در رأس نیروی زمینی ارتش مردی را گذاشتند که حدود ۶۰ سال داشت، اقتضائات اینجوری هست یکجا اقتضا دارد که یک مدیر جوان بر سر کار بیاید یکجا اقتضا دارد یک مدیر چیز، حالا در مورد دولت جوان حزب‌اللهی انشاءالله بعد ها نزدیک انتخابات بنده صحبت خواهم کرد یعنی حرف‌هایی دارم که بعد عرض می‌کنم ولی این‌که تصور بشود اگر ما گفتیم از مجربین استفاده شود، این با استفاده از جوانها منافات دارد، نه، این هیچ منافاتی ندارد.

 

و البته این را هم باید توجه داشت بعضی از افراد میانسال مثل جوانها هستند! شهید سلیمانی حدود ۶۰ سال سن اش بود مثل جوانها دیدید در کوه و دشت و بیابان همه جا چطور حرکت می‌کرد.

 

  • روضه‌خوانی مضحک خامنه‌ای برای از دست رفتن دموکراسی و حقوق‌بشر در آمریکا

وضع و حال بت بزرگ را امروز شما می‌بینید این دموکراسی‌شان است این افتضاح انتخاباتی‌شان است این حقوق‌بشر آنها است، حقوق‌بشر که هر چند ساعت یکبار یا حداقل چند روز یکبار یک سیاه پوست را بدون دلیل بدون جرم در خیابان می‌کشند و تعقیب هم نمی‌شود کشنده و قاتل این ارزش‌های آنها است که همینطوری می‌گویند ارزشهای آمریکایی ارزشهای آمریکایی امروز این ارزش‌ها مایه مسخره همه دنیا شده است حتی دوستان‌شان آنها را مسخره می‌کنند این هم اقتصاد فلج شان است اقتصاد آمریکا به‌معنی واقعی فلج است.

ده‌ها میلیون بیکار و گرسنه و بی‌خانمان این وضع امروز آمریکا است، این البته نکته مهمی نیست لاکن عجیب‌تر این است که یک عده‌یی هنوز قبله شون آمریکاست، هنوز امید و آرزویشان به آمریکا است، آمریکایی که در یک چنین وضعی هست». (تلویزیون شبکه خبر رژیم ۱۹دی۹۹)

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d970855f-c546-4a94-ad38-509cb88e42ef"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات