728 x 90

خامنه‌ای قاتله، ولایتش باطله!

چند روز قبل، پاسدار جنایتکار امیرعلی حاجی‌زاده با شعار نابودی کامل آمریکا، خیز شلیک برداشت. اما مسافران بی‌پناه را به آتش کشید.

امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه رژیم ۱۶دی ۹۸: «تنها چیزی که می‌تواند خون‌بهای این شهید باشد ازاله کامل آمریکا از منطقه است».

پاسدار جنایتکار پس از برملا شدن جنایت به دست و پا افتاد ولی در منتهای وقاحت قتل هولناک ۱۷۶انسان بی‌گناه را هزینهٔ شیطنت آمریکا دانست.

امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه رژیم ۲۱دی ۹۸: «بالاخره اینها هزینه این شیطنت‌ها، التهابات و اقدامات آمریکا در منطقه است که واقعاً آن شب ما آمادگی درگیری همه‌جانبه را داشتیم».

شعارهای قیام‌آفرینان: «مرگ بر دروغگو»، «سپاهی حیا کن، مملکت رو رها کن»!

جوانان خشمگین و شورشی رودرروی خامنه‌ای و سپاه خون‌ریزش ایستادند و ولایتی را که ۴۰سال با قتل و غارت و جنایت پاسخ مردم را دادند به چالش کشیدند.

شعار قیام‌آفرینان: «این همه سال جنایت، مرگ بر این ولایت»!

مردم داغدار با پاره کردن بنرهای دژخیم جنایتکاری که بازوی سرکوب و جنگ‌افروزی خامنه‌ای بود، پاسخ نمایش مسخرهٔ خامنه‌ای و مزدورانش را دادند.

شعار قیام‌آفرینان: «سلیمانی قاتله، رهبرشم باطله»!

جوانان شورشی با یاد لاله‌های سرخ آبان با آنان هم‌صدا شدند و اصل ولایت خون‌ریز فقیه را نشانه رفتند: «۱۵۰۰نفر، کشته آبان ماست»، «خامنه‌ای قاتله، ولایتش باطله»، «مرگ بر اصل ولایت فقیه» و...

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4f24c2ac-c25f-4dc0-b49c-13c888e4e04d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات