728 x 90

خامنه‌ای بعد از خروج آمریکا از برجام: به 3کشور اروپایی هم نمی‌شود اعتماد کرد

خامنه‌ای ولی‌فقیه ارتجاع
خامنه‌ای ولی‌فقیه ارتجاع

خامنه‌ای در واکنش به خروج آمریکا از برجام و شکست مفتضحانه این پروژه که از روز اول شخصاً دنبال آن بود گفت:

«دیشب شنیدید رئیس‌جمهور آمریکا حرف‌های سخیف و سبکی زد. شاید بیش از ۱۰دروغ در حرف‌های او بود. هم نظام را تهدید کرد، هم ملت را که چنین و چنان می‌کنم. بنده می‌گویم: آقای ترامپ! شما غلط می‌کنید... ما برجام را پذیرفتیم اما دشمنی‌ها با جمهوری اسلامی تمام نشد. حالا مسأله‌ٔ حضور ما در منطقه و مسأله‌ٔ موشکها را مطرح می‌کنند؛ اگر این‌ها را هم قبول کنیم، مسأله تمام نخواهد شد، مسأله‌ٔ دیگری را شروع می‌کنند»

خامنه‌ای که امروز چهارشنبه 19اردیبهشت 97سخنرانی می‌کرد تقصیر این شکست را به گردن باند روحانی انداخت و گفت:

« بارها گفته بودیم به آمریکا اعتماد نکنید این هم نتیجه اش...  مسأله آمریکا یک مسأله جدی است، آمریکا با ما دشمن است. این دشمنی هم با شخص این حقیر یا سردمداران نظام نیست با مجموعه نظام اسلامی است.  اینجوری خیال نکنند که آقا شما چه اصراری دارید که سر فلان قضیه می‌ایستید که می‌آمدند بعضیها به ما می‌گفتند، خدا از سر تقصیراتشون بگذرد».

ولی‌فقیه ارتجاع در مورد ادامه برجام با اروپاییها هم بن‌بست رژیم را این‌گونه بیان کرد:

«درباره مذاکره با سه کشور اروپایی هم می‌گویم که به اینها هم نباید اعتماد کرد

امروز مسئولان کشور در معرض یک آزمون بزرگ اند...به حرف فلان رئیس و فلان نخست‌وزیر و فلان صدراعظم اعتماد نکنید حرف اینها اعتباری ندارد».

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cb9c3fe5-0946-4ed3-a72e-28303774f468"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات