728 x 90

خامنه‌ای: مذاکره با آمریکا صد دردرصد اشتباه است، رئیس‌جمهور فرانسه یا ساده است یا همدست آمریکا

خامنه‌ای ولی فقیه ارتجاع
خامنه‌ای ولی فقیه ارتجاع

در حالیکه ضربات کاری قیام در عراق و لبنان بر عمق استراتژیک نظام آخوندی، بحران درونی رژیم را وارد مرحله جدیدی کرده است، خامنه‌ای در واکنش به حرفهای اخیر روحانی و جهانگیری درباره ضرب‌الاجل اف.ای.تی.اف و خطر خفگی بانکی و مالی رژیم اعلام کرد: بعضی خیال می‌کنند که مذاکره با آمریکا مشکلات کشور را حل می‌کند این اشتباه بزرگی است صددرصد اشتباه می‌کنند.

وی در حرفهایش به ترکیدن بادکنک مذاکره در مجمع عمومی اشاره کردد و گفت: رئیس‌جمهور فرانسه یا ساده است و یا همدست آمریکا.

خامنه‌ای:‌

«مهمترین پاسخی که جمهوری اسلامی در مقابل توطئه‌های آمریکا به آمریکا داده این بوده که راه نفوذ مجدد سیاسی آمریکا به کشور را جمهوری اسلامی بسته است این منع از مذاکره که گفته میشه مذاکره نکنیم مذاکره نکنیم یکی از موارد و ابزارهای این جلوگیری و بستن راه ورود آمریکاست این منع مذاکره یک کار صرفاً احساساتی نیست یک منطق محکمی پشت ان هست!

راه نفوذ دشمن رو می‌بندد.... بعضی خیال می‌کنند که مذاکره با آمریکا مشکلات کشور را حل می‌کند این اشتباه بزرگی است صددرصد اشتباه می‌کنند طرف مقابل نشستن ما پشت میز مذاکره و قبول مذاکره از سوی ایران رو به‌معنای به زانو در آوردن جمهوری اسلامی می‌داند می‌خواهد بگوید که ما بالاخره با فشار اقتصادی با تحریم‌های شدید توانستیم ایران را به زانو در بیاوریم.... می‌خواهد اثبات کنه که سیاست فشار حداکثری یک سیاست درستی است...... قطعاً و یقینا اگر چنان‌چه مسئولان جمهوری اسلامی ساده‌لوحی می‌کردند و میرفتند می نشستند با مسئولان آمریکایی مذاکره کنند هیچ چیز گیر آنها نمی‌آمد هیچی نه از تحریم‌ها کم می‌شد نه از فشارها کم می شد به مجردی که مشغول مذاکره می شدند توقعات جدیدی و تحمیل‌های جدیدی مطرح می شد».

 

خامنه‌ای در مورد تماسهای امانوئل ماکرون رئیس‌جمهور فرانسه با آخوند حسن روحانی گفت: «رئیس‌جمهور فرانسه گفته بود، یک ملاقات بکنید، همه مشکلات حل می‌شود، ایشان یا ساده است یا همدست هستند».

خامنه‌ای:‌ «‌تجربه کوبا تجربه کره مقابل چشم شماست دیگه یک ذره از تحریم‌ها را کم نکردند اینها اینجوری هستند امتیاز نمی‌دهند شما را از موضع خودتان فرود می اورند به دنیا نشان می‌دهند که ما ایران را بزانو در آوردیم و سیاست حداکثری ما موفق بود آخر هم هیچی گیر شما نمی‌اید

حالا یک دولتی هم فرض کنید دولت فرانسه می‌آیند واسطه می‌شوند اصرار می‌کنند نامه تلفن بیا برو ملاقاتهای متعدد در نیویورک چه چه چه که باید ملاقات کنید اگر یک ملاقات کنید رئیس‌جمهور فرانسه گفته بود تعجب می‌کند آدم واقعاً گفته بود اگر یک ملاقات بکنید همه مشکلات حل میشه یا باید بگیم خیلی ایشون ساده است یا باید بگیم همدست هستند با هم یکی از این دوتاست هیچ مشکلی حل نخواهد شد با ملاقات و مذاکره هیچ مشکلی.»

خامنه‌ای‌:‌ «ما برای امتحان من یقین داشتم که این عملی نخواهد بود اما برای این‌که برای همه روشن بشود برایشان گفتم خیلی خوب اینها از خطایی که کردند از برجام که خارج شدند برگردند تحریم‌ها رو همه رو بردارند بعد تو مجموعه برجام شرکت کنند حرفی نداریم بنده می‌دانستم نمیشه! این خوب نشد قبول نکردند.

خواسته‌های جدیدی رو مطرح می‌کنند و چون طرف ایرانی قطعاً نخواهد پذیرفت معلوم است دیگه شما در منطقه فعال نباشید شما به مقاومت کمک نکنید شما نمی‌دانم در فلان کشور فلان کشور حضور نداشته باشید تحمیلات اینجوری شما موشک نداشته باشید شما یواش یواش می‌رسند به جاهای دیگه شما مسأله رو حجاب تکیه نکنید تو مسأله قوانین دینی از این حرفها مطرح خواهند کرد حد یقف ندارد که خواسته‌های آنها اراده حاکم بر جمهوری اسلامی اجازه نخواهد داد دوباره آمریکا با این ترفندهای به کشور برگردد.»

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/56a7c3ac-e235-4a1b-ad7f-a1bd80158ec7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات