728 x 90

خامنه‌ای و چپاول دارایی‌های مردم

خامنه‌ای روز ۱۰بهمن در دیدار تولیدگران گفت:

«دوکار اصلی بر عهده‌ٔ مسئولان است... یکی مسأله‌ٔ ایجاد یک نقشه‌ٔ راهبردی برای مجموع صنعت کشور... یکی هم مدیریت متمرکز و هدایت... من با دخالت دولت و دستگاههای دولتی در فعالیت‌های اقتصادی موافق نیستم؛ اما با هدایتشان، نظارتشان، کمکشان چرا؟ این باید حتماً انجام بگیرد»

اما نگاهی مختصر با آنچه خامنه‌ای با اقتصاد ایران کرده است

۱. اول خرداد ۱۳۸۴، خامنه‌ای با ابلاغیه‌ای دولت را موظف کرد، ظرف ۴سال، ۸۰درصد مؤسسات اقتصادی خود را به بخش‌های تعاونی و خصوصی و عمومی غیردولتی واگذار کند.

۲. سپاه تحت‌امر خامنه‌ای از سال۸۷ چند مؤسسه‌ٔ مالی راه انداخت و بانک مرکزی هم آنها را تضمین کرد، این مؤسسات مبلغی بین ۱۳۰ تا ۲۳۰هزار میلیارد تومان پول سپرده‌گذاران را بالا کشیدند! از جمله این مؤسسات عبارت‌اند از: مؤسسه‌ٔ فرشتگان با ۵۰۰هزار سپرده‌گذار، به این فهرست مؤسساتی هم‌چون: ثامن‌الحجج، کاسپین و دیگر مؤسسات غارت را اضافه کنید. طبق آمار رسانه‌های حکومتی در مجموع معادل ۳۰میلیارد دلار پول سپرده‌گذاران را بالا کشیدند.

۳. تبلیغ و دعوت مردم برای سپرده‌گذاری در بورس در سال۹۹ توسط شخص خامنه‌ای. درآمد حکومت از بورس تنها در ۹ماه بیش از ۲۶۰هزار میلیارد تومان برآورد شد.

اما یک سؤال باقی است! خامنه‌ای چرا هیولایی به‌نام مخبر را سرکرده‌ای این طرح چپاول قرار داده و چرا به او اعتماد دارد؟ مخبر کسی است که ۱۵سال بر ریاست ستاد اجرایی فرمان خمینی ملعون تکیده زده بود، او همان کسی است که ثروت خامنه‌ای را با چپاول سرمایه‌های ملی و دسترنج مردم ایران به هزار میلیارد دلار رساند. او همان کسی است که در ممنوع کردن واردات واکسن به یاری خامنه‌ای شتافت و با اعلام این‌که شرکت برکت با تولید انبوه واکسن کووایران برکت، ایران را خودکفا می‌کند، راه واردات واکسن را بست و قتل‌عام مردم توسط کرونا را هدایت کرد.

بررسی این روند و این اعمال زنگ خطری برای صاحبان کارگاهها و کارخانه‌های کوچک صنعتی است؛ زیرا خامنه‌ای طرح غارت سرمایه‌های اندک آنها را طراحی کرده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bf7a37ad-8c1d-486a-85f1-507af9a70fab"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات