728 x 90

خامنه‌ای و پارادوکس بحرانها

به این جمله توجه کنید: «خامنه‌ای نیازمند رفع تحریم و دسترسی به پول‌های بلوکه‌شده است؛ اما نمی‌خواهد دست از تلاش برای ساخت بمب اتمی بردارد»

طرف حساب‌های برجام هم همگی به‌دنبال رسیدن به توافق و خلاصی از بحران اتمی رژیم ایران هستند؛ اما هر چه بیشتر تلاش می‌کنند کمتر به دست می‌آورند!

رابرت مالی روز ۱۵بهمن گفت: «ما نمی‌توانیم قول بدهیم و بایدن هم نمی‌تواند قول بدهد و من هم قول نخواهم داد و ما قرار نیست به تهران بگوییم که وقتی وارد توافق شدند هیچ رئیس‌جمهوری نمی‌تواند آنرا پاره کند. رئیس‌جمهور آینده می‌تواند این کار را انجام دهد»

 

کیهان خامنه‌ای هم در پاسخ رابرت مالی نوشت: «ما که از اول گفتیم برجام مرده و باید جسدش را دفن کرد تا عفونت آن در فضا پراکنده نشود. برجام بی‌برجام، نخود، نخود، هر که رود خانه خود»

خامنه‌ای و رئیسی در حالی‌که غرق بحران مالی هستند مجبورند با سیلی صورتشان را سرخ کنند، امسال آخوند روحانی میزان پول‌های بلوکه‌شده‌ٔ رژیم در چند کشور را این‌گونه بیان کرده بود.

کره‌ٔ جنوبی ۷میلیارد دلار

و ۳میلیارد دلار در ژاپن،

۵ میلیارد دلار در عراق،

۲۰ میلیارد دلار در چین

و یک و شش‌دهم میلیارد دلار در لوکزامبورگ.

یعنی تنها در این ۵کشور ۳۶میلیارد و ۶۰۰میلیون دلار ارز بلوکه‌شده هست که تنها حسرتش به‌نظام می‌رسد. نظام آخوندی روی اره نشسته، از یک‌سو نمی‌تواند به‌سوی تن‌دادن به خواسته‌های توافق و رفع تحریم حرکت کند، از سوی دیگر از عواقب حرکت به سمت ساخت بمب اتمی و تشدید تحریم‌ها وحشت‌زده است. این بن‌بست درد لاعلاج خامنه‌ای است که چشم‌اندازی برای حل این معضل نمی‌بیند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c1a3ec96-8c1c-41d1-917c-39ed019e9f71"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات