728 x 90

خامنه‌ای و مستندسازی رسوا توسط دفترش برای توجیه و ماستمالی کشتار مردم در قیام آبان ۹۸

خامنه‌ای ولی فقیه ارتجاع
خامنه‌ای ولی فقیه ارتجاع

خامنه‌ای در یک مستندسازی رسوا که توسط دفترش در تلویزیون رژیم تهیه شد، تلاش کرده دستور صریح خودش برای کشتار مردم در قیام آبان ۹۸ را توجیه و ماست‌مالی کند و تقصیرات را به گردن سران سه قوه بیندازد. با این‌همه، در همین مستند نیز پیداست که خامنه‌ای مسأله‌اش امنیت نظام در وحشت از قیام توفنده آبان ۹۸ بوده و در این رابطه پای خمینی را هم به میان می‌کشد.

تلویزیون شبکه سه رژیم - ۲۵آبان ۱۴۰۰:

بنزین گران شد روز بعد عده‌یی به خیابان می‌آیند، بتدریج اما شکلی متفاوت و خشن پیدا کرده و تبدیل به آشوب و تخریب اموال می‌شود. گروه‌های متعدد مسلح، آموزش دیده و حرفه‌یی در اکثر نقاط کشور به‌صورت سازماندهی شده به میدان می‌آیند. بانکها، پمپ بنزینها، فروشگاههای بزرگ و کوچک ایستگاههای مخابراتی و برقی مراکز هسته‌یی و برخی از اماکن عمومی و خصوصی هدف این افراد قرار می‌گیرد، برخی خیابان‌ها نیز با شگردهای خاص با ماشینهای سنگین توسط آشوبگران مسدود می‌شوند.

گزارش مکتوب جلسه که تقدیم رهبر انقلاب شد، ایشان مرقوم کردند بند الف و ب از سر فصل اصلاح قیمت حامل‌های انرژی مربوط به خود مسئولان محترم سه قوه است و اینجانب به‌خاطر نظرات گوناگون در آن مورد نظری ندارم. درباره بند ج نیز نوشتند تصمیم‌گیری در مورد بند ج را به اتفاق‌نظر سران محترم سه قوه موکول می‌کنم.

صبح روز یکشنبه جلسه غیرعلنی مجلس برای تصمیم‌گیری درباره طرح سهمیه‌بندی بنزین قرار است برگزار شود و با توجه به درخواست شورای امنیت ملی، رهبر انقلاب پیامی کوتاه برای نمایندگان ارسال کردند که توسط آقای لاریجانی رئیس مجلس در صحن مجلس خوانده می‌شود.

متن کتبی پیام خامنه‌ای به نمایندگان مجلس: پیرو اظهارنظر برخی از نمایندگان محترم در باب مصوبه اخیر سران قوا لازم است به حضرات محترم نمایندگان گفته شود مقتضی است که هر گونه اقدامی در خصوص این مصوبه در مجلس در چارچوب مصوبات شورای عالی امنیت ملی باشد و از آن تخطی نشود و شرایط حساس کشور مورد توجه قرار گیرد.

خامنه‌ای: چون نظرات کارشناسان در این قضیه بنزین مختلف است بعضی آن را لازم و واجب می‌دانند بعضی‌ها مضر می‌دونند بنابراین من هم که صاحب نظر نیستم توی این قضایا گفتم من صاحب نظر نیستم لکن اگر سران سه قوه تصمیم بگیرند من حمایت می‌کنم. من این را گفتم حمایت هم می‌کنم سران قوا هم نشستن با پشتوانه کارشناسی یک تصمیمی برای کشور گرفتند باید عمل بشه به آن تصمیم...

گزارشگر: همه حرف همین است مسأله اصلی نقشه و توطئه خطرناکی بود که دشمن و آشوبگران به بهانه بنزین در حال پیاده کردن آن بودند در این موقعیت مهمترین اصل تأمین امنیت مردم است دومینوی خطرناکی در حال کلید خوردن بود.

خامنه‌ای: ناامنی بزرگترین مصیبت است برای هر کشوری است بر هر جامعه‌یی است اینها قصدشان این است. زمان امام رضوان‌الله هم همینجور بود یک کارهایی را مسئولان سران سه قوه تصمیم می‌گرفتند و اجرا می‌شد حالا هم همین جور.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/933887e6-60bb-4c40-bfdb-fdc4d1de2e49"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات