728 x 90

خامنه‌ای و ادعاهای کرونایی

کیهان خامنه‌ای روز دوم شهریور ۱۴۰۰ نوشت:

«مخالفت ایشان با واردات واکسن از آمریکا و انگلیس بوده و نه واردات به شکل کلی و عام. اما در عملیات روانی دشمن به شکلی آشکار این ممنوعیت جزیی به کل موضوع واردات واکسن تعمیم داده شده تا به مخاطب القا شود ایشان مانع واردات واکسن شده‌اند»

خامنه‌ای تلاش می‌کند این واقعیت را پنهان کند که داروی «رمدسیویر» را که هزینه ۷۲۰میلیون یورویی آن هم از صندوق ذخیره ارزی کشور در سال گذشته وارد کرد، ساخت کمپانی آمریکایی «گیلیاد ساینسزا» است که با نام تجاری «وکوری» (Veklury) برای مقابله با ویروس ابولا ساخته شده و تا همین تاریخ شرکت‌های داروسازی متعلق به بنیاد برکت و دانش‌بنیانهای سپاه پاسداران در حال کپی کردن آن و فروشش به مردم هستند که هیچ امکان دارویی معتبر یا واکسنی برای مقابله با کرونا ندارند.

به همین علت است که مردم سیاست خامنه‌ای در برابر کرونا را یک جنایت سازمان‌یافته حکومتی با برنامه‌ریزی و هدایت شخص خامنه‌ای می‌دانند که واکسن آمریکایی وارد نکرد، اما داروی آمریکایی وارد کرد و با کپی کردن آن و فروش نوع جعلی و بی‌خاصیت آن، هم مردم را به کشتن می‌دهد و هم میلیون میلیون مردم ایران را با فروش هر آمپول «رمدسیویر» به بهای ۵میلیون تومان به زیر خط فقر می‌برد!

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6dc3732d-30d2-4796-8068-3f6675ab2fe9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات