728 x 90

خامنه‌ای رئیس‌جمهور می‌خواهد یا گوسفند؟

یادتان هست که آخوند خاتمی یک بار ریاست جهموری در نظام ولایت فقیه را به تدارکاتچی تشبیه کرد؟ حالا حاجی صادقی نماینده ولی‌فقیه در سپاه، از تدارکاتچی هم عبور کرده و گفته: «رئیس‌جمهوری می خواهیم که سرباز محض ولایت باشد»... (سایت عصر ایران(رژیم) ۱۶خرداد۱۴۰۰)

به این ترتیب معلوم می‌شود که خامنه‌ای یک مطیع محض می خواهد. یک گوسفند ولایی و حلقه بگوش. در واقع خامنه‌ای و آخوندها و تمام کسانی که مردم را تشویق به رأی دادن می‌کنند، حرفشان این است که بیایید به یک گوسفند ولایت پسند رأی بدهید. حاجی صادقی در ادامه حرفهایش، بیسوادی رئیسی را هم تلویحا تأیید کرده و گفته: «برخی از نامزدها که ادعای سواد و تحصیلات دانشگاهی دارند، چیزی از مسائل نمی‌فهمند. اراده هم ندارندمنظور حاجی صادقی این است که گوسفند آقا خیلی خوب می فهمد و اراده هم دارد. عجب گوسفند خوبی. گوسفندی که در یک نوبت در سال ۶۷ دست در خون ۳۰ هزار زندانی سیاسی حکم گرفته کرد. بله! این است معنای ریاست‌جمهوری در نظام ولایت فقیه.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6dd1372a-a4e3-4e23-b7ef-188d12ff00e7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات