728 x 90

خامنه‌ای در دیدار با شماری از مزدورانش بر تولید «پهپاد و موشک» تأکید کرد

خامنه‌ای ولی فقیه ارتجاع
خامنه‌ای ولی فقیه ارتجاع

در آستانه مذاکرات وین، و در بحبوحه فقر فزاینده گرانی کمرشکن مایحتاج اولیه مردم، خامنه‌ای در دیدار با شماری از مزدورانش بر تولید «پهپاد و موشک» تأکید کرد. وی با سوزش از افشای پهپادسازی رژیم توسط مجاهدین گفت: «این موضوع امروز با توجه به فشارها و جنجالها در دنیا درباره مسأله پهپاد و موشک قابل توجه است».

تلویزیون رژیم ۲۶آبان: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای... دشمن می‌خواهد شما از سلاح و داراییهای خود غافل شوید تا راحت حمله کند که این موضوع امروز با توجه به فشارها و جنجالها در دنیا درباره مسأله پهپاد و موشک قابل توجه است.

خامنه‌ای که عامل اصلی فراز مغزها از جهنم ولایت فقیه است، عناصری در دانشگاهها را عامل آن قلمداد کرد و در یک نعل وارونه و فرافکنی احمقانه گفت این را واقعاً یک خیانت می‌دانم.

خامنه‌ای ۲۶آبان۱۴۰۰: در بعضی از دانشگاهها عناصری هستند که جوان نخبه را تشویق می‌کنند به ترک کشور، من صریح می‌گویم این خیانت است این خیانت است این دشمنی با کشور است این‌که ما یک جوانی را نسبت به آینده کشور ناامید کنیم دلسرد کنیم آینده را تلخ و سیاه به او نشان بدهیم که او برود و مهاجرت کند این به‌معنای واقعاً یک خیانت می‌دانم بایستی دنبال کنیم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3c00f31e-2b11-4092-ad0e-08bff4695229"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات