728 x 90

خالی کردن دق دل ولی‌فقیه و سپاه پاسداران با زلزله علیه مجاهدین

زلزله در آلبانی
زلزله در آلبانی

در حالی‌که زلزلهٔ بی‌سابقه آلبانی در رابطه با مجاهدین خسارت جانی به همراه نداشته و خسارتهای مالی آنرا هم سیمای آزادی چندین بار اعلام کرده است، خبرگزاری سپاه پاسداران برای خالی کردن دقِ دل ولی‌فقیه علیه مجاهدین و اشرف۳به زلزله دخیل بسته و برای نجات از خطر قیام «به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس» به کشتن «شماری از تروریستهای گروهک منافقین» در فضای مجازی روی آورده است!

سپاه پاسداران به‌ نقل از یک سایت قسمت سایبری-فرهنگی سپاه که بر آن «بالکان پست» نام گذاشته است که گوئیا «یک رسانه ویژه پوشش اخبار منطقه بالکان» می‌باشد.

خبرگزاری سپاه پاسداران می‌نویسد:

«یک پایگاه خبری، از مرگ شماری از تروریست‌های گروهک منافقین در زلزله خبر داد یک وبگاه ویژه منطقه بالکان مدعی شد در جریان زمین‌لرزه اخیر در آلبانی برخی عناصر گروهک منافقین کشته یا زخمی شده‌اند.

یک رسانه ویژه پوشش اخبار منطقه بالکان به تخریب بخش‌هایی از پایگاه «اشرف-۳» نزدیک «تیرانا»، پایتخت آلبانی و کشته شدن برخی عناصر گروهک منافقین در جریان این زمین‌لرزه خبر داد. رسانه‌های و مقامات آلبانیایی به‌دلیل حساس بودن این مسأله از انتشار آمار تلفات اتباع خارجی در جریان این زمین‌لرزه و البته هر گونه گزارشی از سرنوشت منافقین خودداری کردند».

 

دق دل و مضحکهٔ سپاه پاسداران ولی‌فقیه در ادامه به آنجا می‌رسد که می‌گوید:

«خبرنگارانش حین بازدید از یک بیمارستان در پایتخت آلبانی برای کسب اطلاعات جدید در این خصوص، با خودروهای امدادی و پلیس و هشدار‌های نیروهای حاضر در بیمارستان برای متفرق شدن از صحنه و عدم عکس گرفتن از بیمارستان به‌دلیل ورود «بیماران بسیار مهم» مواجه می‌شوند.خبرنگاران بالکان پست در گزارش خود به رؤیت دست‌کم دهها فرد صدمه دیده و نیمه جان خارجی بر روی برانکارد اشاره کردند».

 

سایت بالکانی سپاه سپس با بلاهت بسیجی-پاسداری، به‌نحوه کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه اشاره کرده و نوشت که خبرنگارانش برای عبور از محدودیت‌های ایجاد شده توسط نیروهای پلیس، خود را مترجم جا زده و توانسته به یکی از مصدومان گروه تروریستی منافقین هم گفتگو کند.!

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/273303cc-71a2-42b5-815d-437b7fc4cdde"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات