728 x 90

خالد بن سلمان خطاب به جواد ظریف: تلاش می‌کنی تا جنایات رژیم ایران را پنهان کنی

خالد بن سلمان خطاب به جواد ظریف. تلاش می‌کنی تا جنایات رژیم ایران را پنهان کنی
خالد بن سلمان خطاب به جواد ظریف. تلاش می‌کنی تا جنایات رژیم ایران را پنهان کنی

خالد بن سلمان سفیر عربستان در ایالات متحده در پاسخ به دجالگریهای خمینی مأبانه جواد ظریف وزیر خارجه رژیم که پس از دستگیری عوامل شناخته شده رژیم به اتهام توطئه تروریستی علیه همایش مقاومت ایران در ویلپنت پاریس آن را انکار کرد در حساب توییترش نوشت:

«واکنش رژیم ایران وقتی که حین ارتکاب جنایت گرفتار شده انکار بوده است. اجازه بدهید به یاد بیاوریم، آنها تاریخچه‌ اثبات شده‌یی از تروریسم شامل توطئه برای قتل عادل الجبیر سفیر قبل از من از طریق بمبگذاری در یک رستوران واشنگتن دارند. جواد ظریف یک میانه‌رو نیست بلکه صرفاً یک توجیه‌گر تروریسم این رژیم است.»

 

دروغهای آشکار رژیم ایران

رژیم در حالی دست به دجالگریهای معمول خود می‌زند که روز دوشنبه ۱۱تیرماه ۹۷ مهمترین خبرگزاریهای جهان خبر از خنثی شدن یک طرح تروریستی فاشیسم مذهبی حاکم بر ایران دادند. عملیاتی که قرار بود یک گردهمایی مسالمت‌آمیز مقاومت ایران در پاریس آنهم بیش از ۴هزار کیلومتر دورتر از تهران! را با حضور صدهزار ایرانی و شخصیتهای برجسته‌ای از پنج قاره جهان را هدف قرار دهد.
خمینی از ابتدای روی‌ کار آمدنش و پس از او جانشینانش تا امروز یکی از مهمترین ابزار‌هایی را که برای برخورد با اپوزیسیون، مخالفان و دگراندیشان به کار گرفته‌اند، چیزی جز کشتار، موشک‌باران، ترور و حذف فیزیکی نبوده است.

امیر خالد بن سلمان سفیر عربستان سعودی در آمریکا روز پنجشنبه چهاردهم تیرماه ۹۷ گفت رژیم ایران بر حسب عادت وقتی که فعالیتهای تروریستی‌اش برملا می‌شود اظهار بی‌گناهی می‌کند.

او در حساب توییترش در پاسخ به جواد ظریف وزیر خارجه رژیم ایران نوشت گذشته طولانی این رژیم در حمایت از تروریسم و آشوب در منطقه ما و جهان را نباید فراموش کرد.

او خطاب به جواد ظریف وزیر خارجه رژیم ایران گفت: برای مخفی کردن جنایات رژیم ایران تلاش مذبوحانه می‌کنی. او تأکید کرد چیزی که اتفاق افتاده تنها بخشی از یک زنجیره طولانی از جنایات رژیم ایران است و جواد ظریف هم تنها ماسکی است که تلاش می‌کند جنایات رژیم ایران را مخفی نگاه دارد

جواد ظریف وزیر خارجه رژیم ایران دستگیر کردن دیپلومات رژیمش در اتریش توسط مقامات بلژیک به‌خاطر شبهه طراحی او برای تهاجم با بمب در فرانسه را طرحی ساختگی دانست.

 

موضع بلژیک

دادستانی فدرال بلژیک اعلام کرد که تهاجم تروریستی طرحی بود که همایش شورای ملی مقاومت ایران در سی‌ام ژوئن در پاریس را هدف قرار دهد.

به گفته دادستانی بلژیک در عملیات جلوگیری از این تهاجم دو شهروند بلژیکی در بروکسل و یک ایرانی در آلمان و نیز دو متهم در فرانسه دستگیر شدند.

مقامات بلژیکی گفتند دیپلومات رژیم ایران متولد سال ۱۹۷۱ بوده و در سفارت ایران در وین پایتخت اتریش کار می‌کرده است.

بلژیک‌ عقیده دارد زوج بازداشت شده در ارتباط با توطئه بمبگذاری در پاریس، مدتها «هسته خفته» رژیم ایران بوده‌است. صدراعظم اتریش بعد از ملاقات با روحانی گفت: ما انتظار روشنگری کاملی از طرف رژیم ایران داریم.

 

موضع آمریکا

هدر نائرت سخنگوی وزارت‌خارجه ایالات متحده، گفت دولت ترامپ گزارشهای مربوط به دیپلومات ایرانی باز داشت شده در اروپا به ظن کمک به حمله برنامه‌ریزی شده تروریستی در فرانسه را از نزدیک رصد می‌کند. کاخ سفید از نزدیک گزارشهای دیپلومات‌ ایرانی بازداشت شده در اروپا را رصد می‌کند.

سخنگوی وزارت‌خارجه ایالات متحده عصر سه‌شنبه۱۲تیر ۹۷ به خبرنگاران گفت «ما از نزدیک گزارش را دنبال می‌کنیم؛ ما قطعاً از آن اطلاع داریم.»

وی افزود «ما احتمالاً از آنچه تحقیق‌گران در فرانسه انجام می‌دهند جلوتر نیستیم. در عین‌حال هر کمکی که ایالات متحده ممکن است ارائه دهد را ارائه خواهد داد. فرانسه در این تحقیقات قطعاً نقش پیشرو را دارد.»

نائورت گفت «در مجموع، تنها می‌توانم بگویم که ما قویاً استفاده رژیم ایران از تروریسم که در بسیاری از کشورهای جهان صورت گرفته را محکوم می‌کنیم. همه ما به‌خوبی با حملات ایران که قبلاً انجام شده آشنایی داریم، و به محکوم کردن اقدامات تروریستی که ایران در گذشته در آنها دخیل بوده ادامه می‌دهیم.»

 

اعتراف تروریستها

تروریستهای دستگیر شده رژیم به‌دنبال دستگیری مدعی شدند که تحت فشار ناشی از ترس از این‌که خانواده آنها در ایران تحت فشار قرار خواهد گرفت، این کار را انجام ‌داده‌اند. ولی کارشناسان جنایی بلژیکی معتقدند آنها نفرات عملیاتی درازمدت «هسته خفته» رژیم ایران بوده‌اند. این زوج که نام آنها امیر سعدونی ۳۸ساله و نسیمه نعامی ۳۴ساله اعلام شده برای سالیان در بلژیک زندگی می‌کرده‌اند و مظنون به نفوذ در اپوزیسیون و در حال برنامه‌ریزی برای بمبگذاری در همایش آنها بوده‌اند.

 

تحویل‌گیری مواد منفجره در لوگزامبورگ

بر اساس گزارشهای اطلاعاتی «هسته خفته» رژیم ایران مواد انفجاری را در لوگزامبورگ که دارای مرز مشترک با بلژیک و آلمان است از دیپلومات رژیم ایران به‌نام اسدالله اسدی تحویل گرفته است. این دیپلومات ایرانی مستقر در سفارت ایران در وین نیز بعد از دستگیری در آلمان از روز شنبه در باز داشت قرار دارد.

اپوزیسیون ایران گفت اسدالله اسدی دیپلومات دستگیر شده رژیم ایران در چهار سال گذشته مسؤل اطلاعاتی سفارت ایران در اتریش بوده و می‌توانسته دستور نهایی برای هر گونه حمله‌یی را به این «هسته خفته» بدهد...

بلژیک همچنین روز چهارشنبه حکم دستگیری برای یک مرد ایرانی تبار که در فرانسه در باز داشت قرار دارد و مظنون به شرکت در این توطئه بوده را صادر کرده است.

صدراعظم اتریش روز چهارشنبه در ملاقات با روحانی این موضوع را مطرح کرد. وی بعد از ملاقات گفت: ما انتظار روشنگری کاملی از طرف رژیم ایران داریم.

 

مطالب مرتبط

نگاهی به سیاهه تروریسم دولتی در نظام آخوندی

 

توطئه‌گران بمبگذاری در همایش ایرانیان در پاریس «هسته خفته» ملاها

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/42a91682-0b08-42f1-939e-699216d17a8c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات