728 x 90

حکومت یزیدی سرنگون سرنگون - فعالیت کانونهای شورشی در شهرهای ایران

کانونهای شورشی - فعالیت های محرم
کانونهای شورشی - فعالیت های محرم

کانونهای شورشی به‌مناسبت ماه محرم و ادامه عاشورای حسینی اقدام به پخش تراکت، پوستر و شعارهایی در راستای سرنگونی رژیم ضدبشری ولایت فقیه کردند.

 

مسعود رجوی در قتلگاه حسین ـ خرداد ۱۳۶۵

«یا ابا الشهدا! تو این راه را بر ما گشودی و تو این راه را به ما نشان دادی. ما گناهی به‌جز پیروی تو نداریم و نخواهیم داشت. به‌خدا سوگند که طنین صدای تو که فریاد "صبراً بنی الکرام" را در زیر آسمان این دشت طنین‌افکن ساخته، هم‌چنان به‌گوش می‌رسد. سمعنا و اطعنا! و هم‌چنان طنین فریاد "هل من ناصر…" تو در سراسر خاک ایران طنین افکنده است که امروز تمامی خاک وطن ما کربلا و تمامی ایام آن عاشوراست. یا ابا الشهدا به ما گفتند در آنجا که بودیم تا دیشب، که علیه خمینی فعالیت نکنید والاّ پناهندگی سیاسی در...

مریم رجوی: عاشورا راه و رسم فدای حداکثر و بی‌چشمداشت

بزرگداشت عاشورای حسینی در سرزمین امام حسین علیه‌السلام و هر کجای ایران و جهان، بیان عزم شما در نبرد با یزید دوران، ملاهای خونریز، ضددین، تیر خلاص‌زن و ملاهای اسیدپاش است. ملاهای متجاوز به حقوق زنان و دختران، ملاهای شقی که روزانه دسته‌دسته جوانان ایران را اعدام می‌کنند و از خدا نمی‌ترسند. مردم سوریه را در جنگ بی‌امان و ۲۴ساعته نگاه داشته‌اند که تا به‌حال بیش از ۲۰۰هزار شهید از مردم بیگناه سوریه به جا گذاشته است و هر روز در آن جا فتنه جدیدی برمی‌انگیزند. مردم عراق را به جنگ فرقه‌یی بزرگی که...

 

نصب تراکت و پلاکارد در ساری، اصفهان و تبریز

اعضای کانون شورشی ۳۴۲ساری اقدام به نصب پوسترهایی با مضمون «راه حسین در ایران راه مجاهدین است» در اماکن مختلف این شهر کردند.

در اصفهان نیز اعضای یکی از کانونهای شورشی این شهر با نصب پلاکاردی که بر آن شعار «درود بر مجاهد حسینی، مرگ بر حکومت یزیدی» نقش بسته بود، ایام محرم را گرامی داشتند.

اعضای کانون شورشی ۱۹۰تبریز نیز با نصب تراکت «درود بر مجاهد حسینی، مرگ بر حکومت یزیدی» بر استمرار قیام حسین (ع) برای رفع ظلم تجدید عهد کردند.

 

محرم ماه خونه، خامنه‌ای سرنگونه – رشت، تهران و ارومیه

اعضای کانون شورشی ۷۰۱رشت نیز در امتداد قیام حسین (ع) علیه ظلم و دین فروشی، اقدام به نصب تراکت «محرم ماه خونه، خامنه‌ای سرنگونه» کردند.

در تهران نیز اعضای یکی از کانونهای شورشی اقدام به نصب تراکتهایی با شعارهای« محرم ماه خیزش، وقت قیام و شورش – این ماه، ماه خونه، سید علی سرنگونه – خامنه‌ای، یزید زمان» کردند.

اعضای کانون شورشی ۷۱۱شهر رشت نیز با نصب تراکت «محرم ماه خونه، خامنه‌ای سرنگونه» برای سرنگونی رژیم ضدبشری ولایت فقیه گام برداشتند.

در ارومیه نیز اعضای کانونهای شورشی این شهر به‌مناسبت ماه محرم اقدام به نصب تراکت کردند. بر تراکت پخش شده شعار « حکومت یزیدی سرنگون سرنگون، هیهات من الذله» نقش بسته بود.

 

پخش تراکت و دیوارنویسی – اهواز، تهران، لرستان، شاهین‌شهر، بندرگز و رشت

اعضای یکی از کانونهای شورشی اهواز نیز در امتداد راه امام حسین برای ریشه‌کنی حکومت یزیدی خامنه‌ای اقدام به نصب تراکت «محرم ماه خونه، آخوند سرنگونه» در اماکن مختلف این شهر کردند.

در تهران نیز اعضای کانونهای شورشی با شرکت در مراسم عزاداری حسینی تراکت«ایرانی آزاده، آماده شو آماده، پاسخ به ظلم و بیداد، فریاده فریاده، وعده ما عاشورا، تاسوعا، هموطن بپاخیز» را پخش کردند.

در لرستان نیز اعضای کانونهای شورشی این شهر اقدام به دیوارنویسی شعار «خامنه‌ای یزیده» کردند.

اعضای یکی از کانونهای شورشی شاهین شهر نیز اقدام به دیوارنویسی شعار « درود بر مجاهد حسینی، مرگ بر حکومت یزیدی» کردند.

در بندرگز نیز اعضای یکی از کانونهای شورشی این شهر اقدام به دیوارنویسی شعار « یزید دوران، خامنه‌ای» کردند.

در رشت نیز اعضای یکی از کانونهای شورشی این شهر اقدام به دیوارنویسی شعار « خامنه‌ای یزیده، حکومتش پلیده» کردند

 

نصب پوستر و تراکت در دهلران، بجنورد، شهرری و سمنان

در دهلران نیز اعضای یکی از کانونهای شورشی این شهر اقدام به نصب پوسترهایی از مریم رجوی کردند. زیر پوسترهای نصب شده جمله مریم رجوی با این مضمون« این افتخار مجاهدین است که رودر روی استبداد مذهبی و فریب و دجالیت پرچم نهضت حسینی را به اهتزاز در آورده‌اند» بچشم می‌خورد. این کانون شورشی همچنین تراکتهایی با شعار « درود بر مجاهد حسینی، مرگ بر حکومت یزیدی» نصب کردند.

اعضای کانون شورشی ۹۱۰بجنورد نیز در یک اقدام جالب با خط باطل شد بر پوستر خامنه‌ای جلاد بر آن نوشتند یزید زمان.

در شهرری نیز اعضای کانونهای شورشی تصویر منحوس خامنه‌ای را بر سطل زباله نصب کرده آن‌را به آتش کشیدند.

اعضای کانون شورشی ۲۰۰سمنان نیز با بلند کردن تراکتهایی با مضمون « حکومت یزیدی، سرنگون سرنگون – محرم ماه خونه، آخوند سرنگونه» بر سرنگونی این رژیم پلید پای فشردند.

 

دیوارنویسی و نصب تراکت - اهواز، رشت، کرج، مشهد، ممسنی و تهران

در اهواز نیز اعضای یکی از کانونهای شورشی این شهر اقدام به نصب تراکتی حاوی شعار « درود بر مجاهد حسینی، مرگ بر حکومت یزیدی» کرده و در پیامشان گفتند « راه حسین در ایران راه مجاهدین است، درود بر مجاهدین، درود بر برادر مسعود، مرگ بر خامنه‌ای».

اعضای یکی از کانونهای شورشی رشت نیز با نصب تراکت «راه حسین راه مجاهد» بر ادامه نبرد تأکید کردند.

در کرج نیز اعضای یکی از کانونهای شورشی اقدام به نصب تراکتی با شعارهای «شاه سلطان ولایت، مرگت فرا رسیده – این ماه ماه خون است، یزید سرنگون است» کردند.

در مشهد نیز اعضای کانونهای شورشی این شهر اقدام به دیوارنویسی شعارهای « راه حسین در ایران راه مجاهدین است – محرم ماه خونه، خامنه‌ای سرنگونه» کردند.

در ممسنی نیز اعضای یکی از کانونهای شورشی اقدام به دیوارنویسی شعارهای « این ماه ماه خون است، یزید سرنگون است – مرگ بر خامنه‌ای» کردند.

اعضای کانونهای شورشی تهران نیز اقدام به دیوارنویسی شعارهای «مرگ بر دیکتاتور – مرگ بر خامنه‌ای و روحانی – مرگ بر حکومت یزیدی – حکومت یزیدی سرنگون سرنگون – عامل هر گرانی خامنه‌ای روحانی – محرم ماه خونه، آخوند سرنگونه» در اماکن مختلف تهران کردند.

 

بیشتر بخوانید:

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cbc3dcba-c79b-425e-aa28-e4d247fd52f6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات