728 x 90

حمله و اهانت حزب‌الشیطان لبنان علیه اشرف ریفی وزیر سابق دادگستری به‌خاطر شرکت در گردهمایی ایران آزاد

اشرف ریفی وزیر سابق دادگستری لبنان
اشرف ریفی وزیر سابق دادگستری لبنان

حزب‌الشیطان در لبنان اشرف ریفی وزیر سابق دادگستری و برجسته‌ترین چهره سیاسی جریان مستقبل رفیق حریری و اهل سنت در لبنان را به‌خاطر شرکت در گردهمایی ایران آزاد به‌شدت مورد حمله و اهانت قرار داد.

اشرف ریفی به‌خاطر اعتراض به دخالت‌های رژیم ایران در لبنان از مقام وزیر دادگستری استعفا داده بود.

حزب‌الشیطان در لبنان به دستور نیروی قدس به‌نحوی احمقانه ادعا کرد اشرف ریفی در کنفرانس سازمان مجاهدین خلق شرکت کرده و هر شخص امنیتی و مبتدی در جهان می‌داند که سازمان مجاهدین بازوی اجرایی اسراییل است!

از این پیش‌تر آخوند حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الشیطان به زبان خودش اعلام کرده بود که نان و آب و پوشاک و پول و سلاح آن را تماماً رژیم ایران می‌دهد.

کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت اعلام کرد حزب‌الشیطان و اربابان آن در تهران مسئول هر تهدید تروریستی و صدمهٔ جانی علیه آقای اشرف ریفی و امنیت او و خانواده‌اش در لبنان هستند.

اشرف ریفی به‌عنوان وزیر دادگستری پیشین و ژنرال ارتش ملی لبنان که برجسته‌ترین رجل سیاسی جریان رفیق حریری و مخالف جنایتها و دخالت‌های رژیم ایران است، طی بیانیه‌یی از شرکت خود در گردهمایی ایران آزاد قویاً دفاع کرد.

در بیانیه اشرف ریفی که در رسانه‌های لبنان منعکس شده آمده است: آری من در گردهمایی اپوزیسیون و مقاومت ملی ایران شرکت کردم و به رهبری آن خانم مریم رجوی و سازمان مجاهدین خلق ایران درود فرستادم.

از شرکت در جلسه ایران آزاد بسیار خوشوقتم زیرا ما با مردم آزادهٔ ایران در یک کشتی قرار داریم. مردمی که از باند حاکم بر ایران رنج و عذاب می‌کشند همان‌طور که مردم عراق، سوریه، یمن و لبنان از این باند در رنج و عذابند.

طبقه سیاسی لبنان در مقابل مزدوران ایران سقوط کرده اما مردم لبنان از پای نیفتاده‌اند کما این‌که در ایران فاسدان و جنایتکاران و مزدوران به ورطه سقوط در غلطیده‌اند اما آزادیخواهانی که برای آزادی میهنشان و برای یک ایران آزاد مبارزه می‌کنند هم‌چنان استوارند.

من در سخنرانی‌ام گفتم که باند حاکم بر ایران بهای جنایتهایش را خواهد پرداخت و مسئولیت خون بی‌گناهانی که بواسطه باندهای رژیم ایران کشته شدند برعهده اوست.

من گفتم که مردم بپاخاسته علیه جلادانشان همواره پیروزند و مجدداً به اپوزیسیون ملی ایران و خانم مریم رجوی به‌خاطر نقش او در رهبری مقاومت ایران به‌منظور برپایی یک ایران آزاد درود فرستادم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3c64f52d-10ec-47b6-9483-f8ea2bc5ad5d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات