728 x 90

حمله موشکی شبه‌‌نظامیان حوثی وابسته به رژیم ایران به عربستان

حمله موشکی شبه نظامیان حوثی وابسته به رژیم ایران به عربستان
حمله موشکی شبه نظامیان حوثی وابسته به رژیم ایران به عربستان

خبرگزاری العربیه ۱۹خرداد ۹۷ به‌نقل از سخنگوی ائتلاف عربی اعلام کرد بر اثر شلیک موشک توسط شبه‌‌نظامیان حوثی وابسته به رژیم ایران به شهر مرزی جازان عربستان سعودی ۳تن از شهروندان این کشور کشته شدند. سرهنگ ترکی المالکی سخنگوی رسمی ائتلاف عربی گفت ساعت ۱۴ و ۵۵دقیقه به‌وقت محلی مرکز عملیات منطقه جنوبی اعلام کرد که شبه‌‌نظامیان افراطی حوثی مورد حمایت رژیم ایران شهروندان را با موشک مورد هدف قرار دادند که منجر به کشته شدن ۳شهروند در منطقه جازان گردید.

ترکی المالکی گفت: «موشکها به‌طور عمدی برای هدف قرار دادن شهروندان شلیک شده بودند. این اقدامات عاری از احساسات شبه‌‌نظامیان تروریست حوثی مورد حمایت رژیم ایران، در کادر اقدامات علیه شهروندان غیرنظامی می‌گنجد».

لازم به یادآوری است که کودتاچیان حوثی از پشتیبانی مالی و تسلیحاتی رژیم برخوردارند و به این دلیل رژیم آخوندی بارها توسط مراجع بین‌المللی محکوم و از جانب ایالات متحده آمریکا تحت تحریم قرار گرفته است.

 

بیشتر بخوانید:

دخالت در کشورهای منطقه و حمایت از گروه‌های تروریستی جزیی از سیاست رسمی رژیم ولایت فقیه است. این رژیم در فرار از بحرانهای داخلی و بین‌المللی با تولید گروه‌های دست‌نشانده اقدام به صدور بحران و در عین‌حال باجگیری از دول همسایه می‌کند. در فصل هشتم بیانیه سی و ششمین سالگرد تأسیس شورای ملی مقاومت ایران تحت عنوان چرخش تعادل منطقه‌یی و بین‌المللی علیه فاشیسم مذهبی ولایت فقیه به‌صورت مشروح به سیاست صدور تروریسم رژیم ایران و شکست این سیاست پرداخته شده است، از جمله به اعتراف یک سرکرده خامنه‌ای اشاره شده است:

آخوند مهدی طائب،رئیس قرارگاه موسوم به عمار، وابسته به بیت خامنه‌ای، در جمع بسیجیان و پاسداران، درباره حضور نظامی و هدفها و ابعاد دخالت خامنه‌ای در یمن گفت: «خدا یک نعمتی را برایتان فرستاده به نام یمن… می‌دانید یمنیها کجا می‌خواهند بروند؟ می‌خواهند خانه خدا را بگیرند. یک میلیون هم رزمنده دارند… یک رهبر دارند، آقا [خامنه‌ای] در روز عید فطر از رهبر اینها تعریف کرد… فرمود رهبر حکیم و شجاع یمنی ها؛ آن روزی که عربستان به یمن حمله کرد، آقای سید عبدالملک گفت ما انشاءالله نماز پیروزی را در کنار خانه خدا اقامه خواهیم کرد. یعنی می‌رود تا آنجا، اما همه اینها را بدانید، تمام آن سوریه، آن یمن، آن بحرین، تمام اینها نفسشان به شماها [پاسداران] است».

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2a031d9e-5fe0-46a0-b06e-27d49e91989e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات