728 x 90

حمله مسلحانه به ایست و بازرسی قطار خنجک زاهدان و هلاکت یکی از مزدوران رژیم

حمله مسلحانه به نیروهای سرکوبگر رژیم
حمله مسلحانه به نیروهای سرکوبگر رژیم

به گزارش خبرگزاری حکومتی تسنیم (۲۱دی)، یک واحد مسلح طی عملیات مسلحانه در محور زاهدان خاش به محل ایست و بازرسی مزدوران رژیم موسوم به غفاری حمله کرده است. در جریان این حمله دستکم یکی از مزدوران رژیم به نام یعقوب دهمرده به هلاکت رسیده و شماری از مزدوران نیز مجروح شده‌اند.

پاسدار محمد قنبری سرکرده انتظامی سیستان و بلوچستان در این زمینه گفت: «ساعتی قبل در محور زاهدان- خاش در محل ایست و بازرسی شهید غفاری در محور زاهدان- خاش شهرستان زاهدان، اشرار مسلح به همکاران مستقر در ایست و بازرسی که در حال انجام وظیفه و تأمین امنیت محور بودند به‌صورت ناجوانمردانه حمله و از سمت ریل قطار به آنان تیراندازی می‌کنند.

... بر اثر این حمله... سرباز وظیفه"یعقوب دهمرده"به‌علت شدت جراحات به‌رغم تلاش کادر درمان به فیض شهادت نائل و ستوان محمد قیامی و استوار"حسین پا‌رسا کیا" نیز مجروح می‌شوند.

 

شایان ذکر است که طی روزهای اخیر عملیات مسلحانه علیه نیروهای سرکوبگر رژیم رو به گسترش است. روز ۱۳دیماه نیز یکی از سرکردگان بسیج در تهران هدف ۴گلوله افراد مسلح قرار گرفت و به هلاکت رسید. خبرگزاری نیروی تروریستی قدس - تسنیم از او با عنوان قاسم فتح‌اللهی پاسدار سپاه ضد محمد در تهران نام برد که هدف ۴گلوله افراد مسلح قرار گرفت و کشته شد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/62aacae6-3d11-42b3-839b-7b0a28c0e51b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات