728 x 90

حمله جنایتکارانهٔ سپاه پاسداران خامنه‌ای به مقر یکی دیگر از گروه‌های کرد ایرانی در اقلیم کردستان عراق

حمله به مقر یکی دیگر از گروه‌های کرد ایرانی در اقلیم کردستان عراق
حمله به مقر یکی دیگر از گروه‌های کرد ایرانی در اقلیم کردستان عراق

سایت باس نیوز متعلق به حزب دمکرات کردستان عراق – بارزانی روز سه‌شنبه اول آذر خبر داد: مواضع حزب آزادی کردستان در "پردی" و "دیگله" مورد حمله‌ٔ سپاه پاسداران قرار گرفت.

طبق گزارشات منتشر شده رژیم ایران ۴ موشک را به مواضع این حزب در حومه‌ٔ شهر "پردی" پرتاب کرد.

شهر پردی در مسیر بین اربیل و کرکوک واقع شده است.

 

از سوی دیگر خبرگزاری مهر آخوندی به‌نقل از پاکپور، سرکردهٔ نیروی زمینی سپاه پاسداران آخوندها در این مورد نوشت: در ادامه عملیات‌های موشکی و پهپادی روزهای اخیر نیروی زمینی سپاه، امروز دور جدید عملیات موشکی با حجم مؤثر، علیه مقرها و مراکز استقرار و سازماندهی در منطقه «پردی» در عمق اقلیم شمال عراق آغاز و ضربات مهلکی به آنان وارد آمد.

سرکرده نیروی زمینی سپاه پاسداران در یک قدرت‌نمایی پوشالی با تأکید بر این‌که حملات علیه مقرها و مراکز اشرار مسلح در اقلیم شمال عراق تا رفع تهدید و خلع‌سلاح آنان با اقتدار ادامه خواهد داشت، ژست انسان‌دوستانه هم اتخاذ کرد و گفت: بار دیگر درخواست می‌کنیم مردم، اطراف مقرها و مراکز استقرار تروریست‌ها در اقلیم شمال عراق را تخلیه کنند.

 

مقاومت ایران مستمراً هر گونه حمله و تعرض رژیم آخوندی به هموطنان کرد ایرانی‌مان و مراکز و مقرهای آنها در اقلیم کردستان عراق را به‌شدت محکوم و خواهان رسیدگی فوری شورای امنیت به نقض آشکار قوانین بین‌المللی در این خصوص شده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7b1fab63-bcc7-4cc1-9b08-74cb5b6043e1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات