728 x 90

حمله به یک آخوند حکومتی و مجروح کردن وی در امام‌زاده محمد کرج

امامزاده محمد کرج
امامزاده محمد کرج

شب گذشته یک آخوند حکومتی در امام‌زاده محمد کرج توسط فردی با ضربات چاقو مجروح گردید و روانه بیمارستان شد.

مرتضی موسوی معاون اجتماعی انتظامی البرز روز جمعه ۷مرداد در گفتگو با خبرگزاری حکومتی ایرنا اظهار داشت: شب گذشته یک روحانی در حین سخنرانی در آستان امام‌زاده محمد کرج توسط فردی با ضربه چاقو مجروح می‌گردد.

وی اضافه کرد: در همین حین حاضرین در مراسم، ضارب را دستگیر و تحویل پلیس دادند.

موسوی خاطرنشان کرد: روحانی مجروح نیز توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شد.

به گزارش سایت حکومتی راه دانا (۷مرداد) به‌نقل از علی علی‌اکبری رئیس به‌اصطلاح کانون مداحان کرج گفت: «متأسفانه زمان برگزاری مراسم شخصی که پیش از این اقدام به قطع کردن سیم های محوطه امام‌زاده کرده بود، سید مجتبی حسینی از طلبه‌های جوان کرج را که در حال سخنرانی بوده است بود مورد ضرب و جرح قرار داد».
وی با اشاره به این‌که فرد ضارب چند ضربه چاقو به پهلو و کمر آخوند کرجی وارد کرده است، اظهار داشت: «پس از دستگیری ضارب توسط خادمان شهدا و تحویل به نیروی انتظامی، طلبه جوان در بیمارستان شهید مدنی کرج بستری شد».

 

به گزارش خبرگزاری حکومتی ایرنا، علی اکبری در خصوص چگونگی وقوع این ماجرا گفت: «فرد ضارب در حین قرائت زیارت عاشورا در یک لحظه موفق به نشستن در کنار این روحانی جوان می‌شود و در همین هنگام چند ضربه چاقو به پهلو و کمر این طلبه می‌زند». وی افزود: «در پی اطلاعاتی که از مجموعه بقعه به دست آوردیم ضارب ظاهراً ایرانی است و در اظهارات اولیه مدعی شده من یار امام زمان (عج) هستم».

 

شایان ذکر است که با  افزایش نارضایتی‌ها و در پاسخ به افزایش موج سرکوب تهاجم به آخوندها بخصوص توسط جوانان افزایش یافته است و آخوندهای حاکم نیز از این جریان در هراس هستند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/21eed2e3-ce26-4b47-a418-dba1f0b013f9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات