728 x 90

حمله به کشتی مرسر استریت

رژیم آخوندی روز ۷مرداد به کشتی تجاری مرسر استریت حمله کرد و دو خدمه آن یک انگلیسی و یک رومانیایی کشته شدند.

بلافاصله سیلی از محکومیت‌های بین‌المللی بر سر رژیم آخوندی آوار شد، از احضار سفیر رژیم در انگلیس تا محکومیت هفت کشور صنعتی جهان تا واکنش جوزف بورل نماینده عالی اتحادیه اروپا، ارتش آمریکا هم اعلام کردم که تکه‌های پهپاد به‌دست آمده از کشتی تجاری مرسر استریت که در یک حمله مرگبار در دریای عرب در هفته گذشته آسیب دید ثابت می‌کند که ایران پشت این حادثه بوده است. اما با وجود چنین مدارک غیرقابل انکاری، رژیم آن را کار خودشان می‌داند.


آخوند عاملی امام جمعه اردبیل: «در این سناریو، خودشان یک کشتی انگلیسی را در خلیج‌فارس مورد حمله قرار دادند و دو نفر از سرنشینان آن کشته شد؛ کی این کشتی را هدف قرارداده؟ قطعاً بدون هیچ حرف و صحبتی کار خودشان است» (۱۵مرداد۱۴۰۰).


خطیب‌زاده هم آن را سناریوسازی نامید

نشست خبری خطیب زاده؛ ۱۸مرداد۱۴۰۰: خبرنگار: «سؤال من در مورد اتهامات اخیری هست که وزرای جی هفت و آقای بورل علیه ایران مطرح کردند در خصوص نفتکش. از طرف دیگر یک سری اخباری منتشر شده مبنی بر این‌که شورای امنیت گفته برای این‌که پشت هر اظهارنظری کرد یک کمیته تحقیقی برای کشتی تشکیل بشه»

خطیب زاده: «ببینید اتهامات بی‌پایه و بی‌اساسی که با سناریوسازی رژیم صهیونیستی صورت گرفته که همراه شده با این اظهارات و بیانیه‌های بی‌اعتبار نزد جمهوری اسلامی ایران مردوده»

 

این سیاست همیشگی رژیم از زمان خمینی است، خمینی می‌گفت که نیروهای مخالف خودشان خودشان را شکنجه می‌کنند تا نظام را بدنام کنند، در قیام‌ها هم رژیم می‌گوید این مردم هستند که خودشان خودشان را می‌کشند، حتی زمانی که اموال مردم را در مؤسسات مالی وابسته به سپاه و بیت خامنه‌ای بالا کشیدند، سیف رئیس وقت بانک مرکزی رژیم گفت مردم خودشان می‌خواستند که اموالشان بالا کشیده شود، در کرونا روزانه صدها و بلکه بیش از هزار نفر در روز جانشان را از دست می‌دهند ولی باز رژیم مردم را مقصر می‌کنند و خلاصه این رژیم در هر جنایتی که انجام می‌دهد دیگران را مقصر جلوه می‌دهد.

حریرچی ۱۰مرداد۱۴۰۰: «بیش از ۶۰درصد مردم جامعه، دستورالعمل‌ها رو رعایت نمی‌کنند».

اما در موضوع حمله به کشتی مرسر استریت به‌نظر می‌رسد که اروپایی‌ها کمی با رژیم آشنا می‌شوند،

این رژیم جز زبان قهر و زور، زبان دیگری نمی‌فهمد، معامله و مذاکره با این رژیم خوراک رساندن به یک هیولای وحشی است که ضرر کننده آن خود کشورهای غربی هستند، اما مردم ایران تسلیم این دجالان نشدند و نخواهند شد و شعار شان در کف خیابان این است تا «آخوند کفن نشود این وطن وطن نشود».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ce0d4806-f0f7-41a2-9fec-facae9071cb1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات